English

پوشاک ایران، سایتی برای حمایت از تولید داخلی پوشاک

سایت پوشاک ایران برای حمایت از تولید داخلی پوشاک توسط تیم بازریابی دیجیتال عمده فروشان راه اندازی شد.

پوشاک ایران، سایتی برای حمایت از تولید داخلی پوشاک

به گزارش خبرگزاری موج، در عصر حاضر که تکنولوژی به طور کامل بر زندگی بشر سیطره پیدا کرده است بسیاری از فعالیت های مردم بر بستر اینترنت انجام می شود. 

در این بین با توجه به اوضاع اقتصادی کشور و نیاز تولیدی ها و صنعتگران به حمایت و خرید محصولات ایرانی در سال رونق تولید معرفی برندهای با کیفیت ایرانی در صنایع مختلف می تواند زمینه ای مناسب برای هرچه بیشتر دیده شدن محصولات ساخت داخل و به طبع آن فروش بیشتر این محصولات را ایجاد کند.

سایت پوشاک ایران، به منظور معرفی برندهای داخلی لباس به وجود آمد تا از این طریق تولیدکنندگان داخلی را به مشتریان معرفی کرده و گام کوچکی در راستای رونق تولید و حمایت از تولید داخلی برداشته و به حرکت درآمدن چرخ اقتصاد کشور کمکی هرچند ناچیز کرده باشد.

پوشاک ایران با همکاری سایت عمده فروشان، کانون تبلیغات طرح نیک و شرکت تجارت الکترونیک فکربکر با پشتوانه ای بر بستر ای تی و دید بازاریابی راه اندازی و شروع به فعالیت کرد.

کاربران، می توانند در این بستر کارخانه، تولیدی، فروشگاه و … مرتبط به پوشاک خود را  ثبت کرده و در پنل های مختلف، از امکانات این سایت از قبیل درج محل فعالیت، درج محصولات و ... را مشخص کنند تا مشتریان با آن برند، فروشگاه و ... آشنا شده و بتوانند از طریق نقشه نزدیکترین مراکز معرفی شده را شناسایی کرده و از محصولات آن ها بهره ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه