پیام تبریک فرمانده انتظامی تهران بزرگ به مناسبت هفته قوه قضائیه
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با صدور پیامی، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به مسئولان، قضات و کارکنان دستگاه قضایی تبریک گفت و از نقش این قوه در تحقق عدالت و تأمین امنیت اجتماعی قدردانی کرد.
، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با صدور پیامی، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به رئیس قوه قضائیه، مسئولان، قضات و کارکنان این دستگاه تبریک گفت و از تلاشهای آنان در مسیر تحقق عدالت و صیانت از حقوق مردم قدردانی کرد.
بسمالله الرحمن الرحیم
هفته قوه قضاییه، فرصت ارزشمندی برای پاسداشت تلاشهای صادقانه و مجاهدتهای خالصانه خادمان عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیتالله دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی و یاران وفادارش است که با ایثار و فداکاری، مسیر تحقق عدالت و احقاق حقوق مردم را هموار ساختند.
قوه قضاییه به عنوان رکن اساسی برقراری عدالت، صیانت از حقوق شهروندان، مقابله با فساد، تأمین امنیت قضایی و حمایت از حقوق عامه، نقش بیبدیلی در تحکیم نظم، امنیت و آرامش جامعه ایفا میکند. تعامل سازنده و همکاری مستمر میان مجموعه قضایی و فرماندهی انتظامی، همواره زمینهساز ارتقای امنیت اجتماعی، پیشگیری از جرائم و تحقق عدالت در جامعه بوده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، این مناسبت را به ریاست محترم قوه قضاییه، مسئولان، قضات شریف، کارکنان پرتلاش دستگاه قضایی و تمامی خدمتگزاران عرصه عدالت تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون آنان را در مسیر تحقق عدالت، احقاق حقوق مردم، صیانت از امنیت و اجرای قانون مسئلت دارم.
امید است با تداوم همافزایی و همکاری میان دستگاه قضایی و فرماندهی انتظامی، شاهد ارتقای بیش از پیش امنیت، آرامش و عدالت در جامعه اسلامی باشیم.
ارسال نظر