English

پدر «ابتکار» بی درخت شد! / بهشت زهرای تهران همچنان یاغی گری می کند!

مسئولان بهشت زهرای تهران پس از تخریب قبور شهدا وارد فاز قطع درختان شده اند. بندگان خدا حتما نمی دانستند یکی از درختان قطع شده کنار مزار پدر رئیس سازمان محیط زیست کشور بوده است.

پدر «ابتکار» بی درخت شد! / بهشت زهرای تهران همچنان یاغی گری می کند!

خبرگزاری موج: بهشت زهرای تهران یا همان بزرگترین گورستان پایتخت همچنان در حال گسترش است. آنقدر بزرگ شده که برایش شهردار تعیین کردند اما واقعا در شهرمردگان تهران چه خبر است؟ خبرهایی به گوش رسیده که آب خروجی از غسالخانه وارد …! بگذریم … اما شکستن سنگ مزار شهدا بدون اجازه والدین شهید اولین و آخرین تخلف این سازمان نبوده و می توان با قدم زدن در گورستان از بی سروسامانی قبور را مشاهده کرد. مدیران شهری در حالی اقدام به مناسب سازی قبور شهدا کرده اند که فشن مردگان با تصاویر نامناسب روی سنگ مزار اموات خودنمایی می کند.

یکی دوست دارد بالای مزار عزیزش گلدان می سازد و دیگری سنگ مزار را با ارتفاع بیشتری نصب کرده است و انگار فقط زورشان به مزار شهدا رسید. حالا از سنگ مزار عبور کنیم به موضوع تردد شهروندان در گورستان می رسیم که نه پایانه داخلی ویژه با برنامه دارد و نه تسهیلاتی برای تردد سالمندان و معلولان ایجاد شده است.

یک روز نگهبانی از این شهر بزرگ برعهده ارتش است و روز دیگر برعهده نیروی انتظامی؛ بسیاری از مزار و قطعات شهدا سیستم آبرسانی درستی ندارد و مادر شهید مجبور است مسافت زیادی را برای تامین آب طی کند؛ گلزار شهدا و حتی قطعات مردگان تابلوی راهنمای درستی ندارند؛ سرویس های بهداشتی کم است؛ برخی درختان خشک شده و صدها مشکل دیگر … اگر از مافیای مداحی و قرآن خوانی و فروش سنگ مزار در بهشت زهرای تهران عبور کنیم، تصاویری به دست رسیده که مسئولان بهشت زهرای تهران اقدام به قطع درختان سبز کرده اند. نکته قابل تامل قطع درخت در کنار مزار استاد ابتکار پدر معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور است! …به قول معروف چشم خانم ابتکار روشن …! نکته دیگر اینکه شنیده شده گفته اند خبرهای خبرگزاری موج زیاد تاثیری ندارد و به آن توجه نکنید! هرچند تاکنون بهشت زهرای تهران هیچ پاسخی به تخلفات رخ داده نداده اما این اقدامات بیشتر به یاغیگری شباهت دارد!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه