English

قاچاقچی کفش ۵۰۰ میلیون تومان جریمه شد / حکم تعریز و ضبط سه دستگاه تریلر «اف اچ»

شعب تعزیرات حکومتی در استان‌های مختلف، در هفته گذشته چندین پرونده را مورد بررسی قرار دادند که مهمترین آنها جریمه ۵۰۰ میلیونی عامل قاچاق کفش در همدان بود.

قاچاقچی کفش ۵۰۰ میلیون تومان جریمه شد / حکم تعریز و ضبط سه دستگاه تریلر «اف اچ»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ، شعب رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی در استان‌های مختلف پرونده‌های متعددی را مورد رسیدگی قرار دادند و احکام  قطعی آنها صادر شد. بر اساس این گزارش تعزیرات حکومتی استان کردستان به سه پرونده قاچاق کالا و سوخت در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز استان رسیدگی کرد. این پرونده ها مربوط به قاچاق ۵۸۵ ثوب انواع پوشاک، مقادیر قابل توجهی لوازم آشپزخانه و نفت سفید و فرآورده های نفتی بودند. پس از بررسی در شعبه ویژه، با توجه به مستندات و دفاعیات عوامل تخلف، تخلفات محرز و قاچاقچیان برابر قانون به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم شدند.

جریمه ۳۲۰ میلیونی تومانی قاچاقچیان کالا در خراسان شمالی

تعزیرات حکومتی خراسان شمالی ۱۱۵ پرونده قاچاق کالاهای خارجی و تخلفات صنفی در شعب این استان را مورد رسیدگی قرار داد. این پرونده ها را شامل قاچاق انواع کالاهای خارجی و سوخت و همچنین تخلفات صنفی بود. پس از رسیدگی به کل پرونده ها در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز، بدوی و تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان، تخلف محرز و عامل قاچاق برابر قانون علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت جزای نقدی جمعا به مبلغ سه ۳۲۰ میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم شدند.

ضبط سه دستگاه تریلر

بر اساس این گزارش مسئولان تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی به پرونده قاچاق سه دستگاه تریلر اف اچ در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز این استان رسیدگی کردند. پس از بررسی مستندات و مدارک موجود و انجام مراحل دادرسی در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز استان، عامل تخلف به پرداخت مبلغ ۶۶۴ میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت و ضبط تریلرهای مکشوفه محکوم شد.

عامل قاچاق کفش ۵۲۰ میلیون تومان جریمه شد

تعزیرات حکومتی همدان هم جزییات رسیدگی به پرونده قاچاق مقادیر قابل توجهی کفش در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز استان را اعلام کرد. پرونده به منظور رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز استان ارجاع شد که پس از بررسی و عدم ارائه مستندات قانونی توسط عامل تخلف، تخلف محرز و برابر قانون عامل تخلف به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ ۵۲۰ میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم شد.

جریمه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی عوامل قاچاق

بر اساس این گزارش مسئولان تعزیرات حکومتی هرمزگان به سه پرونده قاچاق کالاهای خارجی در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز این استان رسیدگی کردند. این پرونده شامل ۴۸ هزار و ۵۱۰ ثوب پوشاک، ۱۵ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم چای و مقادیر قابل توجهی لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی بودند. پس از رسیدگی به این پرونده، تخلفات محرز و عوامل قاچاق برابر قانون علاوه بر ضبط کالای مکشوفه و دو دستگاه کامیون، به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم شدند.

عوامل قاچاق کالا تعزیر شدند

همچنین شعب ویژه قاچاق کالا و ارز استان گیلان سه پرونده قاچاق کالاهای خارجی در را مورد بررسی قرار دادند. این پرونده ها را مربوط به قاچاق شامل یک دستگاه موتورسیکلت ۴۰۰ سی سی سوزوکی و ۵۷۵ دستگاه لوازم خانگی بودند که پس از رسیدگی ، با توجه مستندات و مدارک موجود و برابر قانون تخلف محرز و عوامل تخلف علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به پرداخت ۱۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه