English

رئیس دیوان عالی کشور:

جذب قضات توانمند در دستور کار است

به گفتهذرئیس دیوان عالی کشور، تدابیر ویژه برای کاهش پرونده‌های خانواده و جذب قضات توانمند در دیوان عالی کشور اتخاذ شود.

جذب قضات توانمند در دستور کار است
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه شورای معاونین با اشاره به حضور حماسی آحاد مردم در مراسم تشییع پیکر شهید خدمت حجت الاسلام رئیسی و همراهانش اظهار داشت: حقیقتاً مردم عزیز ما با حضور حماسی خود در صحنه و دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب و کسانی که صادقانه خدمت می‌کنند، سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: این حضور حماسی در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید ، در تاریخ پرافتخار انقلاب ثبت و ضبط خواهد شد، ان شاء الله خداوند متعال این مردم غیور را برای نظام اسلامی و نظام را برای مردم عزیز نگاه دارد.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه این حادثه با همه تلخی‌هایش، برکاتی برای نظام خواهد داشت، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه‌های سنگینی برای سربلندی اسلام و تداوم انقلاب داده است و حوادثی همچون جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس، حادثه هفت تیر و هشتم شهریور ماه و ترورهای شخصیت‌ها فرصتی شدند برای اینکه انقلاب گام‌های موثرتری بردارد و در هر کدام از این حوادث قدرت و توانمندی از نظام را به دنیا نشان بدهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در بخش دیگری از سخنانش بر اتخاذ تدابیر ویژه برای کاهش پرونده‌های خانواده و جذب قضات توانمند در دیوان عالی کشور تأکید کرد.

رئیس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: کثرت کار و افزایش وارده در دادگاه‌های تجدیدنظر از جمله مسائلی است که موجب می‌شود آرا در این محاکم از اتقان کافی برخوردار نباشد و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه