English

پارک دوبل خودرو در مقابل مراکز اخذ رای تهران پرهیز نماید

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد از تخلفات ساکن خودرو از جمله پارک دوبل در جلوی مراکز اخذ رای خودداری کنند.

پارک دوبل خودرو در مقابل مراکز اخذ رای تهران پرهیز نماید
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور روز جمعه در خصوص تمهیدات ویژه پلیس راهور در روز انتخابات اظهار کرد: همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ماموران پلیس در آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند و به منظور تسهیل در تردد و رفت و آمد شهروندان تهرانی در کنار شعب پر رفت و آمد تمهیدات ویژه ترافیکی اتخاذ کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ترافیک پایتخت با رصد دوربین‌های شهری از مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در شرایط مناسبی قرار دارد و اطراف مراکز انتخابات نیز تردد با سهولت انجام می‌شود.

سرهنگ موسوی پور از شهروندان درخواست کرد برای تسهیل در تردد و خلوتی معابر در ساعات ابتدایی روز در محل اخذ رای حضور یافته و از تخلفات ساکن، پارک دوبل و توقف در محل ممنوع در مراکز اخذ رای جدا خودداری کنند.

وی اضافه کرد: همکارانم در اطراف محل‌های اخذ رای تا زمان پایان زمان انتخابات حضوری فعال دارند و با سد معبرها، تخلفات ساکن و پارک دوبل در محل‌های پرتردد برخورد می‌کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ساعات ابتدایی امروز با جمعی از معاونین در یکی از شعب رای حاضر شده و آرای خود در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را به صندوق انداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه