English

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

۹۰ درصد دهک‌های پایین از کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: استقبال از کالابرگ الکترونیکی را به ویژه در دهک‌های کم درآمد اول تا سوم بالای ۹۰ درصد بوده است.

۹۰ درصد دهک‌های پایین از کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، سید صولت مرتضوی در حاشیه هیات دولت تداوم طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی را نیاز به بررسی مجدد دانست و اظهار داشت: امروز این موضوع در دولت مطرح و قرار شد آقای مخبر پیگیری کند و امید است اجرای این طرح با رفع موانع ادامه یابد اما تاکنون تصمیم قطعی برای تداوم آن گرفته نشده است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به ویژه دهک‌های کم در آمد اول، دوم و سوم با استقبال بیش از ۹۰ درصد همراه شد و در مرحله سوم نیز استقبال از این طرح شتاب بیشتری گرفته و پیش بینی می شود که بالغ بر ۹۵ درصد از این طرح استقبال کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: موانع و مشکلات این طرح رفع و با استقبال مناسب مردم روبرو شده است و البته کسبه هم تلاش کردند در کمترین زمان، نیازهای عمومی را پاسخ دهند.

مرتضوی درباره لایحه تامین دستمزدها هم توضیح داد: این لایحه اکنون در مرحله کارشناسی است و مراحل پایانی را طی می کند و پس از ارائه و بررسی در دولت، به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه