English

وزیر علوم:

پیگیر امور معیشتی یاوران علمی هستم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: طی مکاتبه با معاون اول رئیس‌جمهور، پیگیر امور معیشتی یاوران علمی هستم و تلاش خواهم کرد مطالبات صنفی یاوران علمی محقق شود.

پیگیر امور معیشتی یاوران علمی هستم
به گزارش خبرگزاری موج

، حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران با همراهی علی‌اصغر باقرزاده نماینده مردم شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی و ایرج نیازآذری معاون بنیاد حامیان دانشگاه مازندران و دبیر شورای صنفی کارمندان دانشگاه‌های دولتی کشور با محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری دیدار و گفت‌وگو کردند.

زلفی گل در این دیدار با هدف طرح مسائل مهم دانشگاهی و مطالبات صنفی کارمندان گفت: برای تصویب و اجرای فوق‌العاده ویژه یاوران علمی اصرار دارم و مجموعه وزارت علوم تلاش می‌کند تا در اسرع وقت این مطالبه بحق همکاران دانشگاهی محقق شود.

وی از عزم ملی وزارت علوم برای تامین مسکن دانشگاهیان در قالب طرح ملی جهش مسکن خبر داد و افزود: طی مکاتبه با معاون اول رییس‌جمهور، پیگیر امور معیشتی یاوران علمی هستم و تلاش خواهم کرد مطالبات صنفی یاوران علمی محقق شود.

در ادامه این دیدار، علی نژاد ضمن ارایه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های دانشگاه مازندران در حوزه‌های مختلف، به بیان مسایل گوناگون از جمله موضوعاتی نظیر مرجعیت علمی، پژوهانه اعضای هیات علمی، توسعه فضای آموزشی و نقش دانشگاهیان در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری پرداخت و خواستار مساعدت بیشتر مقام عالی وزارت و مجموعه بخش‌های وزارت علوم در توسعه دانشگاه جامع استان مازندران شد.

باقرزاده عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت نقش کارمندان دانشگاه‌ها برای تحقق مرجعیت علمی بر لزوم تامین نیازهای رفاهی کارمندان خدوم آموزش عالی تاکید کرد.

در پایان این دیدار، دبیر شورای صنفی کارمندان خواستار دیدار ارکان شورای صنفی با وزیر علوم شد و زلفی‌گل نیز ابراز امیدواری کرد به‌زودی این دیدار برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه