English

رئیس پلیس آگاهی پایتخت :

پایتخت برای قانون شکنان امن نیست

چند روز پیش انتشار فیلمی از صحنه سرقت به عنف در اتوبان صدر ذهن ها را متوجه خود نمود و فرصتی فراهم شد تا یک بار دیگر پلیس آگاهی تهران بزرگ اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی و هوشمندی کارآگاهان خود را به رخ مجرمین بکشد .

پایتخت برای قانون شکنان امن نیست
به گزارش خبرگزاری موج

، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اعلام داشت: چند روز پیش انتشار فیلمی از صحنه سرقت به عنف در اتوبان صدر ذهن ها را متوجه خود نمود و فرصتی فراهم شد تا یک بار دیگر پلیس آگاهی تهران بزرگ اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی و هوشمندی کارآگاهان خود را به رخ مجرمین بکشد .

سردار علی ولیپور گودرزی ادامه داد: با اینکه انتشار فیلم صحنه سرقت موجب هوشیاری و حساسیت متهمین شده بود، حتی این هوشیاری هم نتوانست به آنان برای اختفاء و از بین بردن سرنخ ها کمک کند و کارآگاهان این پلیس بلافاصله با اقدامات پلیسی در کمتر از 24 ساعت موفق به شناسایی متهمین شدند و در بازه زمانی کمتر از یک هفته آنان را در مخفیگاهشان در یکی از استانهای شمالی دستگیر نمودند .

وی تصریح کرد:این اتفاق افتاد تا یک بار دیگر به مجرمین یادآوری شود تهران برای قانون شکنان امن نیست . این پرونده تنها گوشه ای از دستاوردهای روزانه کارآگاهان پلیس آگاهی می باشد که به واسطه انعکاس رسانه ای آن شهروندان در جریان وقوع و کشف آن قرار گرفته اند . این پلیس با اشراف اطلاعاتی دقیق بر مجرمین و جغرافیای فعالیت آنان آماده رویارویی با هرگونه اقدام مجرمانه که آرامش خاطر شهروندان را به خطر می اندازد می باشد .

پشتوانه ما در این مسیر اعتماد و حمایت شهروندان و سرمایه ما ،کارآگاهان هوشمند و خبره و با انگیزه ای هستد که شبانه روز در تلاش برای کشف پرونده های ارجاع شده به این پلیس می باشند .

سردار گودرزی افزود:با اینکه یکی از ویژگی های شخصیتی افراد ضد اجتماعی عدم عبرت آموزی است ولی اینجانب به عنوان رئیس پلیس آگاهی پایتخت به مجرمینی که قصد دارند با قانون شکنی و آزار شهروندان به خواسته های نامشروع خود دست یابند اعلام می کنم تا سرنوشت متهمین این پرونده و پرونده های مشابه گذشته را مایه عبرت قرار دهند. 

وی تاکید کرد: مجرمین شک نداشته باشند تا زمانی که کارآگاهان پلیس آگاهی در تلاش برای حفظ امنیت و آرامش ساکنان پایتخت هستند خیابانهای تهران برای عرض اندام و زیاده خواهی قانون گریزان امن نیست .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه