English

مردم تهران بیش از ۱۳میلیارد تومان فطریه پرداخت کردند

دبیر شورای زکات استان تهران گفت: مردم نیکوکار استان تهران افزون بر 13 میلیارد و 500 میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد پرداخت کردند.

مردم تهران بیش از ۱۳میلیارد تومان فطریه پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری موج، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان تهران با اعلام آمار اولیه از زکات فطریه و کفارات جمع‌آوری‌شده در سطح استان تهران اظهار کرد: مردم نیکوکار استان تهران طبق آمار ثبت شده  افزون بر 13 میلیارد و 500 میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد  خود را از طریق کمیته امداد استان تهران پرداخت کردند.

وی افزود:از این مبلغ 9 میلیارد تومان فطریه عام، یک میلیارد و 300 میلیون تومان فطریه سادات و 3 میلیارد و 200 میلیون تومان کفارات است.

پرپنچی ادامه داد: در همین راستا در مرحله نخست واریز زکات فطریه و کفارات جمع‌آوری شده در پایگاه‌های این نهاد در استان تهران مبلغ 7 میلیارد و 159 میلیون تومان به حساب 8 هزار و 554 خانوار تحت حمایت در قالب کمک‌هزینه تأمین جهیزیه نوعروسان، کمک موردی و اجاره مسکن پرداخت شده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: از این تعداد خانواده، 3 هزار و 563 خانواده از سادات هستند که کمک‌های پرداختی از محل فطره سادات برای آن‌ها پرداخت شده است.

دبیر شورای زکات استان تهران خاطرنشان کرد: افزون بر یک میلیارد و 932 میلیون تومان نیز به حساب 464  مددجو به‌منظور هزینه‌های درمانی آن‌ها واریز شد.

وی عنوان کرد: کفارات جمع‌آوری‌شده نیز به استان‌های کمتربرخوردار تخصیص داده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه