English

رئیس پلیس پیشگیری:

هر موقع دشمن قصد تعرض داشته، جوانان در مقابل آن‌ ایستاده‌اند

رئیس پلیس پیشگیری فراجا تصریح کرد: حضور گسترده مردم در تشییع شهدا دارای مفهوم بزرگ و معناداری است و هر موقع دشمن قصد تعرض به این سرمایه ملی را داشته، جوانان در مقابل آن‌ ایستاده‌اند.

هر موقع دشمن قصد تعرض داشته، جوانان در مقابل آن‌ ایستاده‌اند
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار علی مویدی در آئین تشییع پیکر شهید "مجتبی نعمت‌پور" بیان کرد: حضور گسترده و باشکوه مردم ولایتمدار لرستان در این آئین تشییع، برای دشمنان قابل معنا و مفهوم است.

وی با بیان اینکه در مواقع حساس و ضروری مردمان لر در برابر دشمنان می‌ایستند اظهار داشت: امنیت اساسی‌ترین مولفه برای توسعه و پیشرفت یک منطقه است.

رییس پلیس پیشگیری فراجا افزود: دشمن به خوبی درک کرده است که اگر این مولفه اساسی که سرمایه اصلی نظام و جمهوری اسلامی است را مخدوش کند، در حقیقت سایر حوزه‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

سردار مویدی عنوان کرد: امروز امنیت در ایران اسلامی یک امنیت پایدار و استوار و مردمی است، نیروهای مسلح و فراجا نقش اساسی در تامین این امنیت دارند.

وی با بیان اینکه فراجا امروز در یک جنگ ترکیبی در مقابل هنجارشکنان تمام قد ایستاده است، گفت: با لطف خداوند و همت مردم و فداکاری سربازان نظام از این مرحله نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه نقش فرزندان لرستان در تامین امنیت یک نقش اساسی است و در ادوار گذشته به اثبات رسیده است افزود: هر موقع دشمن قصد تعرض به این سرمایه ملی را داشته، جوانان لرستان در مقابل آن‌ ایستاده‌اند.

سردار مویدی بیان کرد: این جنگ ترکیبی که دشمنان سرداران و فرزندان ما را در سفارتخانه‌ها مورد هجمه قرار می‌دهد و یا حافظان امنیت را در مرزها مورد هجمه قرار می‌دهند یک توطئه پیچیده است.

وی با تاکید بر اینکه برای ما سخت است که این شهدا را از دست بدهیم، افزود: اما تا این شهدا را تقدیم نکنیم، از این گردنه عبور نخواهیم کرد.

سردار مویدی با بیان اینکه دشمن با تمام قوا در این عرصه حضور پیدا کرده، گفت: با توکل بر خداوند و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم در صحنه این عرصه نیز به پایان خواهد رسید.

وی تاکید کرد: ما متعهد شدیم و قول خواهیم داد تا آخرین نفس از خون شهدا و امنیت و آرامش ملت ایران و اقتدار اسلام و نظام دفاع خواهیم کرد و این حملات تروریستی که گاها در کشور رخ می‌دهد همچون کف روی آب است و با تلاش سربازان نظام جمهوری اسلامی این مرحله نیز به پایان خواهد رسید.

سردار مویدی ادامه داد: دشمن بدنبال مایوس کردن مردم از طریق مسیرهای تبلیغاتی و رسانه‌ای با تمرکز بر مشکلات اقتصاد است، اما مردم ایران با تقدیم فرزندان خود، توطئه دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه