English

پلیس راه کشور تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران شمال را ممنوع اعلام کرد

پلیس راه کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی را اعلام کرد و بر این اساس، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران شمال ممنوع است.

 پلیس راه کشور تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران شمال را ممنوع اعلام کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، براساس اعلام پلیس راه کشور، تردد همه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و حدفاصل هزارچم تا سیاه بیشه، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های بایجان، گزنک و آب اسک، ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه رشت–قزوین محدوده رودبار مشاهده شده است.

همچنین تردد روان در محورهای آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) و محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) وجود دارد. ضمناً محور چالوس دارای بارش برف و باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی دارای بارش باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات هستند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها نیز نشان می‌دهد تردد در محورهای دیگر روان است.

آخرین وضعیت جوی نیز بدین صورت است که در برخی از محورهای استان‌های البرز، مازندران، اردبیل، خراسان رضوی و زنجان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های گیلان، قزوین، گلستان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی بارش باران خواهیم داشت.

محورهای دارای انسداد فصلی نیز شامل سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و - پونل – خلخال است.

لازم به ذکر است تردد همه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران–شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه