سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت
  • موی‌تای قهرمانی جهان؛ دو فینالیست و ۶ برنز سهم ایران

مدیریت بحران تهران برای فعالیت ۳ سامانه جوی تا ۶ روز آتی هشدار داد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده‌باش مدیریت برای درپی صدور هشدار سطح زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت سه سامانه وزش باد شدید، بارش و کاهش محسوس دمای هوا از فردا تا شنبه آینده خبر داد.

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران
به گزارش خبرگزاری موج

، حامد یزدی مهر به اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت سه سامانه وزش باد شدید، بارش و کاهش محسوس دمای هوا از عصر فردا سه شنبه ۲۱ فروردین ماه تا پایان روز شنبه ۲۵ فروردین ماه گفت: طی مدت مذکور سامانه اول مبنی بر وزش باد شدید و خیلی شدید و در مناطق مستعد با احتمال خیزش گردوخاک پیش بینی شده است. در روز سه‌شنبه در نیمه جنوبی، چهارشنبه در کل استان تهران به ویژه نیمه غربی و مناطق جنوبی، پنجشنبه کل استان به ویژه نیمه جنوبی و غربی و جمعه نیمه جنوبی و غربی استان تهران این مخاطره را خواهیم داشت و توصیه مدیریت بحران به شهروندان خصوصاً ساکنان مناطق مذکور این است که از توقف در کنار درختان کهنسال و برپایی چادرهای مسافرتی اجتناب کنند.

یزدی مهر در ادامه بر ضرورت اطمینان از استحکام تابلوهای تبلیغاتی و سازه‌های نیمه تمام توسط ذی نفعان تاکید کرد و افزود: به همه شاغلین عزیز در حوزه کار در ارتفاع و داربست‌ها و فعالیت‌های عمرانی توصیه می‌شود در زمان‌های اعلام شده از استقرار در مکان‌های مرتفع مانند دکل‌ها و داربست‌ها خودداری کنند.

وی به کاهش کیفیت هوا با توجه به احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش شعاع دید نیز اشاره کرد و گفت: افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای در زمان بروز پدیده گرد و خاک از حضور در فضای باز بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص سامانه بارشی که از ظهر چهارشنبه ۲۲ فروردین آغاز و تا پایان روز جمعه نیز ادامه دارد هشدار داد و عنوان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها وجود دارد و توصیه اکید مدیریت بحران به مردم عزیز این است که مطلقاً در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها توقف نکنند و با توجه به احتمال لغزش سنگ از ارتفاعات و ریزش بهمن در ارتفاعات در تردد از مسیرهای کوهستانی احتیاط کنند و از فعالیت‌های کوه نوردی به ویژه صعود به ارتفاعات بالادست بپرهیزند.

وی در ادامه بر ضرورت پاک سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب روها تاکید کرد و خواستار آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و امدادی شد.

یزدی مهر، در خصوص اعلام هواشناسی مبنی بر کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۱۰ درجه سلسیوس برای آخر هفته جاری و اولین روز از هفته آینده در استان تهران به ویژه نیمه شمالی و جنوبی استان بیان کرد: با توجه به این مخاطره احتمال اثر یخ زدگی شبانه در سطح زمین در ارتفاعات و بعضی مسیرهای کوهستانی پیش بینی شده که از شهروندان و همه افرادی که قصد تردد در جاده های کوهستانی را دارند می خواهیم ضمن همراه داشتن تجهیزات احتیاط در رانندگی را مد نظر داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین در خصوص احتمال افزایش مصرف حامل‌های انرژی با توجه پیش بینی ماندگاری توده هوای سرد تا دوشنبه در ارتفاعات استان هشدار داد و گفت: از همه شهروندان می خواهیم در مصرف حامل‌های انرژی مدیریت لازم را داشته باشند.

وی از ابلاغ هشدار به دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران خبر داد و گفت: بر اساس هشدار سامانه های مذکور، مدیریت بحران در آماده باش کامل خواهد بود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه