English

اهتزاز بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی در کشور

مدیرعامل منطقه گردشگری اراضی عباس‌آباد در آیین ملی پرچم از رایزنی با کشورهای خارجی برای جذب مشارکت خبر داد.

اهتزاز بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی در کشور
به گزارش خبرگزاری موج

، دهمین آیین تکریم پرچم به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه و جمعی از سفرای کشور‌های خارجی در منطقه گردشگری عباس آباد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجازی مدیرعامل منطقه گردشگری عباس آباد پس از خوشامدگویی به مهمانان و دیپلمات‌های حاضر در این آیین، گفت: پرچم در طول تاریخ نقش مهمی در ایجاد همدلی میان‌ها ملت‌ها داشته و به عنوان یک نماد مشترک و تاریخی اجازه نمی‌دهد ملت‌ها گذشته و هویت خود را فراموش کنند.

وی در ادامه با بزرگداشت روز جمهوری اسلامی، افزود: پرچم تجسم هویت ملی است که اهتزاز آن برای مردم غرورآفرین است و به همین جهت ورزشکاران و برگزیدگان در میدان‌های مختلف تلاششان بر اهتزار پرچم است.

 

بیشتر بخوانید:

مردم ایران برای تداوم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی عزم مشترک دارند

دهمین رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران

 

حجازی گفت: منطقه گردشگری عباس‌آباد همزمان با جذب مشارکت‌های خارجی از جمله همکاری با سازمان جهانی گردشگری در برگزاری اجلاسیه جهانی گردشگری پایتخت‌های جهان به مسائل دیگر مرتبط با هویت و فرهنگ کشور نیز توجه داشته‌است و مانند برگزاری یک دهه‌ای رویداد پرچم در منطقه گردشگری عباس‌آباد که همه ساله، روز دوازدهم فروردین ماه بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی در مرتفع‌ترین برج به اهتزاز در می‌آید.

رئیس منطقه گردشگری عباس‌آباد در پایان گفت: امروز دوازدهم فروردین‌ماه بار دیگر به مناسبت روز بزرگداشت جمهوری اسلامی ایران کنار هم جمع شده‌ایم تا واقعه تاریخی‌ای که در آن ملت ایران با تنوع اقوام، گویش‌ها و مذاهب تحت یک آرمان مشترک با رهبر کبیر انقلاب پیمان بستند را گرامی بداریم و امروز نیز پس از گذشت ۴۵ سال ملت ایران هم‌چنان بر سر پیمان خود با رهبر انقلاب برای پیشرفت و اعتلای این کشور هست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه