English

پلیس راهور:

افزایش برگشت از سفر در روزهای آخرین تعطیلات نوروزی

پلیس راهور تصریح کرد: بررسی وضعیت تردد در جاده‌های کشور بیانگر افزایش سفرهای برگشت در روزهای پایانی تعطیلات نوروز است.

افزایش برگشت از سفر در روزهای آخرین تعطیلات نوروزی
به گزارش خبرگزاری موج

، برای افزایش ایمنی بیشتر مسافران نوروزی در جاده‌ها و پیشگیری از بروز حوادث، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی و دارای مجوز در روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در همه محورهای برون شهری کشور ممنوع است.

تردد در مسیرهای برگشت به مبدا مسافران نوروزی در روز جاری و به میزان بیشتر در فردا و پس فردا رخ خواهد داد. این سفرها چنانچه در برگشت با یکدیگر همزمانی پیدا کند به علت ظرفیت محدود شبکه معابر جاده‌ای می تواند در برخی از ساعت‌ها ترافیک‌های سنگینی ایجاد کند.

بنابر این، توصیه پلیس راهور مدیریت زمان سفرهای برگشت هموطنان و همچنین استفاده از جاده‌های با ظرفیت بالا برای پرهیز از قرار گرفتن در ترافیک نیمه سنگین است؛ برای نمونه جاده چالوس (که یکی از کم‌ظرفیت‌ترین جاده‌های اصلی کشور است) در این ایام با ترافیک‌های سنگینی مواجه می‌شود. بر این اساس بهتر است با توجه به اوج سفرهای برگشت روز پایانی هموطنان زمان برگشت را تا قبل از روز ۱۳ فروردین و یا بعد از ۱۳ فروردین پیش‌بینی کرده و چنانچه در شرایط اشباع ظرفیت جاده‌ها قرار گرفتند حتما با رعایت صبر و حوصله و نهایت احترام به حقوق سایر رانندگان سفر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه