English

جمعیت هلال احمر:

۳ هزار و ۳۷۸ نفر در طرح نوروزی امدادرسانی شدند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ابراز داشت: در ششمین روز از طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳نیروهای این جمعیت ۵۴۷ نفر را به صورت سرپایی مداوا کرده و به ۳ هزارو ۳۷۸ نفر خدمات امدادی ارایه دادند.

۳ هزار و ۳۷۸ نفر در طرح نوروزی امدادرسانی شدند
به گزارش خبرگزاری موج

، بابک محمودی اظهار داشت: از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ اسفند ماه، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳، ۸۳۸ مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت صورت گرفته است.

وی افزود: ۴۰۷ مورد عملیات جاده‌ای، ۳۹ مورد نیز کوهستان انجام شده است.

محمودی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۳ هزار و ۳۷۸ نفر عنوان و اضافه کرد: ۳۲۴ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۵۴۷ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند، ۱۶۴ نفر به مناطق امن انتقال داده شد و ۲۴۳ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: همچنین برای ۸۵ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای هزار و ۴۱۲ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

محمودی گفت: به هموطنان توصیه می‌شود سفرهای نوروزی خود را با تعیین زمان، مسیر و مقصد سفر متناسب با فعالیت سامانه بارشی انتخاب کنند و در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌های حاشیه و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند. و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه