English

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا :

تسهیلات جدید خدمات راهور در برنامه کاربردی پلیس من

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: امکان استعلام تاریخچه پلاک، دریافت کروکی الکترونیکی و استعلام تخلفات حوزه حجاب در برنامه کاربردی پلیس من فراهم شد.

 تسهیلات جدید خدمات راهور در برنامه کاربردی پلیس من
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار حسین رمضانی در گفت‌وگویی با اشاره به راهبرد تسهیل خدمات فراجا گفت: در راستای تدابیر فرمانده محترم کل انتظامی کشور و ریاست محترم پلیس راهور فراجا مبنی بر ارائه خدمات آسان و سریع به هموطنان عزیز با بررسی‌های انجام‌شده در سه حوزه استعلام تاریخچه پلاک، دریافت کروکی الکترونیکی و استعلام تخلفات مربوط به حجاب را از طریق نرم‌افزار کاربردی پلیس فراهم کردیم.

وی افزود: قبل از این، مردم به‌منظور دریافت تاریخچه پلاک به پلیس راهور مراجعات حضوری داشتند که این امر مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی بود، اما اکنون به‌راحتی به این امکانات دسترسی خواهند داشت.

سردار رمضانی درباره کروکی الکترونیک تصادفات گفت: در حال حاضر  بسیاری از تصادفات در سطح کشور به صورت الکترونیک ترسیم می‌شود، فایل الکترونیک به بیمه مرکزی ارسال و از طریق بیمه به شرکت‌های طرف قرارداد بیمه مرکزی ارسال می‌شود تا آن‌ها بتوانند در راستای پرداخت خسارت‌ها نسبت به مردم عزیز، خدمات خودشان را ارائه دهند. 

وی تصریح کرد: مردم تمایل داشتند کروکی تصادف را هم در اختیار داشته باشند که اکنون این امکان را در برنامه کاربردی پلیس من به وجود آورده‌ایم. متقاضیان می‌توانند پس از ورود به برنامه پلیس من و مراجعه به بخش خدمات راهور، قسمت کروکی تصادفات و وارد کردن پلاک خودرو موردنظر، کروکی خود را دریافت کنند.

سردار رمضانی در زمینه استعلام تاریخچه پلاک توضیح داد: برخی از هموطنان عزیز زمانی که می‌خواهند بیمه جدیدی را برای خودرو خود فعال کنند، نیاز به تاریخچه پلاک خود داشتند که به این منظور با همکاری بیمه مرکزی وب‌سرویس دوطرفه فعال شده و پلیس راهور اطلاعات تاریخچه پلاک را همزمان از طریق اپلیکیشن پلیس من و بیمه مرکزی در اختیار شرکت‌های بیمه‌ای هم قرار گرفته که مردم عزیز می‌توانند از طریق اپلیکیش پلیس من، فایل pdf را به‌راحتی دریافت کنند. 

وی درباره امکان استعلام تخلفات حجاب بیان کرد: برخی از هموطنان عزیز بعضا بلاتکلیف بودند که پلاکشان در حوزه موضوعات عفاف و حجاب آیا دارای شکایتی هست یا خیر که باید به مراکز تعویض پلاک مراجعه می‌کردند، اما در حال حاضر این امکان نیز در برنامه کاربردی پلیس من قرار داده شده و می‌توانند زمانی که می‌خواهند فعالیت نقل‌وانتقالی انجام دهند یا خدماتی را دریافت کنند، استعلام لازم را (فقط مالک خودرو) دریافت کنند. 

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا تاکید کرد: به‌منظور حفظ امنیت و حریم خصوصی افراد، تمامی خدمات ذکر شده فقط به مالکین اصلی خودرو و پلاک با راستی‌آزمایی از طریق حساب کاربری افراد و سیم‌کارت به‌نام، مقدور خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه