English

۴۰ کانون و اردوگاه آموزش و پرورش به ورزش های هیجانی تجهیز می شوند

معاون ‌پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش پرورش گفت: در قالب طرح شهید صدر زاده ۴۰ کانون و اردوگاه آموزش و پرورش به ورزش های هیجانی تجهیز می شوند.

۴۰ کانون و اردوگاه آموزش و پرورش به ورزش های هیجانی تجهیز می شوند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین پورثانی معاون ‌پرورشی و فرهنگی  وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت:  در  سند تحول بنیادی دانش آموزان، تنها  آنها را در یک بعد مهم نمیدانیم بلکه همه ابعاد حائز اهمیت است.

وی افزود: در راستای پیاده سازی این مهم فعالیت های مختلفی صورت گرفته  که یکی از آن طرح شهید صدر زاده بوده که  در این راستای توسعه و تقویت فضا های فرهنگی و تربیتی انجام می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: زنگ ورزش یکی از بهترین بستر ها برای رشد و پرورش دانش آموز است که باید   بهترین استفاده را از آن  داشته باشیم.

پورثانی خاطرنشان کرد: در زمینه کارهای فرهنگی باید از جایی شروع کرد که دانش آموز علاقه دارد و برنامه به جایی ختم  شود که  هدفگذاری شده است.

وی  با بیان اینکه هزارو ۱۸۲ کانون در سطح کشور وجود دارد، عنوان کرد: ۲۲ مورد از این کانون ها  کانون هستند و ۲۲ انجمن در این کانون ها فعال هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی  وزیر آموزش و پرورش گفت:  یکی از این انجمن ها  ورزشی است که برنامه داریم به  محیط تخلیه هیجانات و شور و نشاط دانش آموزان تبدیل شود.

پورثانی با اشاره به اینکه در قالب طرح شهید صدر زاده  ۴۰ کانون و اردوگاه آموزش و پرورش به ورزش های هیجانی تجهیز می شوند، بیان کرد:  طبق برنامه صورت گرفته این تعداد در پایان سال ۱۴۰۳ به ۲۰۰ مکان می‌رسد.

وی در خصوص دیگر برنامه های این معاونت، گفت: ۱۱کافه دخترانه در کانون های آموزش و پرورش  بزودی افتتاح می شود.

صادق ستاری‌فرد، معاون ‌تربیت‌بدنی و سلامت ‌نیز در این جلسه عنوان کرد: بازی و ورزش مهمترین عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تقویت  کار گروهی، تیمی، اعتماد بنفس، احساس موثر و مفید بودن است.

وی افزود: در زمان کرونا دانش آموزان از این  زمینه آسیب های بسیاری دیدند.

ستاری فرد با اشاره به نام گذاری این طرح بنام شهید صدر زاده، گفت: این  شهید  یک الگو برای  معلمان تربیتی است.

معاون ‌تربیت‌بدنی و سلامت عنوان کرد: تنوع در محیط یادگیری یکی از تکالیف آموزش و پرورش است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه