English

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران:

از بالن های آرزوها استفاده نکنید

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، گفت: از مردم درخواست می‌شود از بالن آرزوها استفاده نکنند چرا که در سال گذشته سبب آتش سوزی در برخی منازل و فضای سبز شده بود.

از بالن های آرزوها استفاده نکنید

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، قدرت اله محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهارداشت: امسال برنامه پیشگیری از آسیب های چهارشنبه آخر سال به صورت سراسری در ۳۱استان کشور با عنوان «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال دو چهارشنبه سوری داریم، افزود: برنامه ریزی شده برای هر دو روز آماده باشیم و کارهای ایمنی انجام شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با عنوان اینکه ۱۳۸ ایستگاه فعال در تهران وجود دارد،  خاطرنشان کرد: هزار و ۸۰۰ پرسنل در هزار نقطه شهر تهران برای نزدیک بودن به محل حوادث احتمالی مستقر  می شوند.

محمدی خاطرنشان‌کرد: از رسانه ها تقاضا می‌شود تا روز چهارشنبه سوری کلیپ ها و مطالب بازدارنده برای انجام کارهای پر خطر منتشر کنند.

وی  طی هشداری  خطاب به مردم با بیان اینکه از بالن آرزوها استفاده نکنید، افزود: سال گذشته این بالن ها در بالکن برخی منازل رفته بود، افراد در خانه حضور نداشتند و خانه دچار حریق شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عنوان کرد: بالن آرزوها در فضای سبز شهری باعث آتش سوزی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه