English

دادستان کل کشور:

ملت قدر استقلال سیاسی خود را می‌داند

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه رأی دادن به نفع همه است، ابراز داشت: مردم قدر استقلال سیاسی خود را می‌دانند.

ملت قدر استقلال سیاسی خود را می‌داند
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد در حاشیه بازدید از وزارت کشور گفت: امروز روز مبارکی برای ملت شریف ایران است، ما دو وظیفه عمده داریم یکی شرکت در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح بین نامزدهای داوطلب است.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات منتخبین مردم خواهند بود، افزود: منتخبین مردم که با رأی بالا انتخاب می‌شوند، آن‌ها حتماً بر اساس سوگندی که در شروع کار خود خوردند به تکلیفی که برعهده‌شان است عمل خواهند کرد. همان طور که امام خمینی (ره) گفت مجلس در رأس امور است و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، مجلس باید ریل گذاری کرده و مشکلات را حل کند. مجلس این مشکلات را حل خواهند کرد. قطعاً مردم با انگیزه‌ای که در پای صندوق رأی حضور پیدا می‌کنند از منتخبین انتظاراتی دارند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: مردم این بار نیز دشمنان را مأیوس خواهند کرد. مردم قدر استقلال سیاسی خود را می‌دانند. مردم ما به فرزندان خود رأی می‌دهند. بیگانه‌ای در انتخابات حضور ندارد و بیگانه نقشی ندارد. مردم به فرزندان اصلح خود رأی می‌دهند و با رأی خود تداوم فعالیت مجلس شورای اسامی را رقم خواهند زد.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس، رأی دادن به نفع همه است و رأی ندادن به ضرر همه است، گفت: مردم با مشکلاتی که دارند و کاستی‌هایی که وجود دارد با تمام وجود در انتخابات حضور پیدا کردند. مردم انتخابات را اهم امور خود می‌داند.

دادستان کل کشور اضافه کرد: مردم با حضور حماسی و با شکوهی که خواهند داشت، روح امام و شهدای خود را با انتخاب نامزد اصلح شاد می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه