English

فرمانده مرزبانی فراجا:

یک تن و ۴۶۳ کیلو موادمخدر در مرزهای بندرلنگه کشف شد

فرمانده مرزبانی فراجا ابراز داشت: یک تن و ۴۶۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در یکی از روستاهای شهرستان بندر لنگه کشف شد.

یک تن و ۴۶۳ کیلو موادمخدر در مرزهای بندرلنگه کشف شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی  فراجا  گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه با اشراف اطلاعاتی در مرزهای حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در یک خانه در روستای مرزی دپو و قصد انتقال آنها به داخل کشور را دارند.

وی ادامه داد: مأموران پس از اخذ مجوز قضائی با رعایت حقوق شهروندی وارد منزل شده و در بررسی از خانه و خودروی ۴۰۵ پارک شده در پارکینگ، موفق شدند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر شامل یک تن و ۴۶۳ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی  فراجا با اشاره به اینکه قاچاقچیان قبل از حضور مرزبانان از محل متواری شدند اظهار داشت: تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

سردار گودرزی ضمن قدردانی از همکاری خوب مرزنشینان با مرزبانان در شناسایی و کشف جرایم، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن، گفت: با توجه به حضور و اشراف کامل مرزبانان در جای جای نقاط حوزه ساحل و دریا و افزایش ضریب هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرایم، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و برابر قانون و با قاطعیت با آنان برخورد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه