English

۲۰۰ فقره موبایل‌قاپی با دستگیری ۸ سارق حرفه‌ای کشف شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ابراز داشت: دست‌کم ۲۰۰ فقره سرقت تلفن همراه با دستگیری هشت سارق در شرق تهران کشف شد.

۲۰۰ فقره موبایل‌قاپی با دستگیری ۸ سارق حرفه‌ای کشف شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این خبر گفت:‌ درپی وقوع موبایل قاپی‌های سریالی از شهروندان در سطح معابر تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در ادامه با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند سرقت‌ها توسط هشت مرد جوان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کرده و متوجه شدند، تمام سارقان جزو افراد سابقه‌دار و حرفه‌ای هستند.  آنان پس از دریافت این سرنخ مهم با  اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در جنوب و شرق  تهران شناسایی کرده و پس از  هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در دو عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهمان در جریان تحقیقات به ۲۰۰  فقره سرقت و موبایل‌قاپی به عنف یعنی زورگیری با تهدید سلاح سرد اعتراف کردند.همچنین شماری از مالباختگان نیز در مواجه حضوری با این افراد، آنان را به عنوان سارق تلفن‌های همراه خود شناسایی کردند.

ولیپور گورزی با بیان اینکه مالخر این پرونده نیز دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه وی کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه