English

دادستان کل کشور:

آرای قضات باید با رویکردی اصلاحی و تربیتی باشد

دادستان کل کشور گفت: رویکرد قضات در صدور آرا و سایر تصمیمات قضائی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی باشد تا شاهد بازپروری و بازگشت دوباره زندانی به آغوش خانواده و جامعه باشیم.

آرای قضات باید با رویکردی اصلاحی و تربیتی باشد
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام محمد موحدی آزاد امروز جمعه در مراسم جشن آزادی ۷۰ محکوم مالی معسر و مراسم جشن ازدواج ۲۰ زوج از فرزندان زندانیان که در ندامتگاه سپیدار اهواز برگزار شد، اظهار کرد: زندانیان و خانواده‌های آنان عضوی از جامعه هستند و نظام جمهوری اسلامی ایران در نگاه به این قشر از جامعه که به واسطه دلایل مختلف از جمله ناآگاهی، فقر مادی و فرهنگی، فریب دشمنان و … مرتکب جرایم و خطا شده و تحمل حبس می‌کنند، خود را مسئول می‌داند.

وی افزود: امتیاز انسان بر سایر موجودات عالم، عقل و استعداد بی‌پایان اوست و خداوندی که این نعمت را به انسان داده است، تمام امکانات روی زمین را در اختیار بشر قرار داده تا بتواند این استعداد را تربیت و شکوفا کرده و زندگی خود را نورانی و برای زندگی ابدی آماده کند.

حجت الاسلام موحدی آزاد ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی، نظام الهی و اسلامی است و هدف امام خمینی (ره) از تأسیس انقلاب، خدمت به شکوفایی این سه بُعد انسانی به موازات یکدیگر بود؛ لذا از ابتدای انقلاب شاهد حرکت گروه‌های جهادی در سراسر کشور در راستای احداث مدارس و مساجد و سایر مراکز فرهنگی بوده‌ایم تا آموزش و پرورش را به دورترین نقاط کشور برسانند.

وی با بیان اینکه نگاه همه مسئولان کشور در راستای تقویت سه بُعد انسانی مذکور است، گفت: رویکرد قضات در صدور آرا و سایر تصمیمات قضائی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی و در همین راستا باشد تا شاهد بازپروری و بازگشت دوباره زندانی به آغوش خانواده و جامعه باشیم.

دادستان کل کشور با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: از همه درخواست می‌شود تا با حضور در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را در کشور بیافرینند تا این امر موجب سرافکندگی و یأس دشمنان ایران اسلامی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه