English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر:

بیش از ۱۵ هزار معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا ابراز داشت: نزدیک به شش تن انواع مواد مخدر کشف و بیش از ۱۵ هزار معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر در سراسر کشور جمع‌آوری و دستگیری شدند.

بیش از ۱۵ هزار معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار ایرج کاکاوند با اشاره به اجرای پنجمین مرحله از طرح آرامش در شهر توسط رده های پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور، گفت: در راستای ارتقاء احساس امنیت شهروندان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی پلیس، طرح پاکسازی و کنترل محسوس و نامحسوس نقاط آلوده شهرها و نیز دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، با عنوان طرح آرامش در شهر با جدیت و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، در تمام استان‌های کشور اجرا می‌شود.

وی در ادامه به تشریح جزئیات اجرای مرحله پنجم طرح آرامش در شهر پرداخت و افزود: از آنجایی که برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر همواره یکی از اولویت های ماموریتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور است، بدین منظور، مرحله پنجم طرح آرامش در شهر، با هدف پاکسازی چهره شهرها از لوث خرده فروشان و معتادان متجاهر از ۱۷ بهمن ماه به مدت دو روز  توسط رده های تخصصی پلیس در سراسر کشور، اجرا شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا  ادامه داد: از زمان اجرای مرحله چهارم طرح آرامش در شهر ظرف ۴۸ ساعت، با پیگیری و مجاهدت شبانه روزی همکارانم در رده های تخصصی مبارزه با موادمخدر سراسر کشور و نیز همکاری سایر رده‌های انتظامی، ۱۲ هزار و ۲۴۰ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری شده و ۳۲۳۰  خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند. همچنین نزدیک به شش تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و ۸۹ قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر و ۱۶ باند قاچاق مواد مخدر منهدم شد.

کاکاوند گفت: بررسی و ارزیابی عملکرد استان‌ها، جمع‌آوری روزانه و مستمر معتادان متجاهر با تاکید بر نشانگاه‌های آلوده به توزیع و مصرف مواد مخدر، مطالبه و پیگیری ایجاد و افزایش ظرفیت‌های نگهداری معتادان متجاهر در مراکز ماده۱۵، ۱۶ و نیز مرکز ۴۲ قانون مبارزه با مواد مخدر (کار در شرایط سخت) از دستگاه‌های متولی، هم افزایی به دستگاه قضا با هدف برخورد قاطعانه با خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر از جمله اقداماتی است که در اجرای طرح آرامش در شهر پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با اعتیاد نیازمند عزم همگانی و مشارکت اجتماعی شهروندان است، اظهارکرد: از شهروندان تقاضا داریم همچون گذشته با پلیس همکاری کرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه