English

رییس سازمان اورژانس کشور در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

افزایش ۱۷ درصدی حوادث ترافیکی در کشور

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: حوادث ترافیکی در کشور 17 درصد و حوادث غیر ترافیکی 13 درصد افزایش داشته است.

افزایش 17 درصدی حوادث ترافیکی در کشور

جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره داده‌های ثبت‌شده در سامانه ثبت حوادث ویژه طی هفته گذشته توسط مراکز هدایت عملیات و بحران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، اظهار کرد:  در هفته گذشته 750مورد حادثه ویژه در سامانه  ثبت شده است که در مقایسه با هفته گذشته (7بهمن لغایت13بهمن)از جهت تعداد حادثه ثبت شده با افزایش14درصدی  روبرو بودیم.

وی با بیان  اینکه  در این مدت202  حادثه ویژه ترافیکی با افزایش17درصدی به ثبت رسیده است، افزود: همچنین 548مورد حادثه ویژه غیرترافیکی نیز با  فزایش13درصدی نسبت به هفته قبل ثبت شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور عنوان کرد:  بر اثر حوادث هفته گذشته 2004نفر مصدوم  شدند و توسط تیم های درمان خدمات دریافت کردند و 180 نیز بر اثر جراحت جان خود را از دست دادند.

میعادفر در خصوص حوادث ویژه ترافیکی هفته گذشته، عنوان کرد: طی هفته گذشته202مورد حادثه ویژه ترافیکی به ثبت رسید که سبب مصدومیت هزارو 204 نفر شد که از این تعداد هزارو 36 نفر به مراکز درمانی اعزام، 103 نفر در محل درمان شدند و 65 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی گفت: بیشترین حادثه ویژه  ترافیکی هفته گذشته در استان فارس با 21 حادثه به ثبت رسید و پس از آن سیستان و بلوچستان با 18 حادثه و لرستان با 13 حادثه در قرار دارد.

رئیس سازمان اورژانس کشور، خاطرنشان کرد:  در هفته گذشته548مورد حادثه ویژه غیرترافیکی به ثبت رسید که منجر به مصدومیت800نفر شد، از این تعداد 693 نفر به مراکز درمانی اعزام، 115 نفر نیز فوت شدند و مابقی در محل درمان گردیدند.

میعادفر از افزایش 20 درصدی مسمومیت در کشور خبر داد و گفت: در  هفته گذشته234مورد حادثه غیرترافیکی مرتبط با انواع مسمومیت به ثبت رسیده است که منجر به مسمومیت517 نفر و فوت 18 نفر شد.

 

بیشتر بخوانید:

ایران در هفته گذشته ۳۳ بار لرزید

افزایش ۱۱ درصدی حوادث در کشور

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه