English

رئیس سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری موج؛

ایران در هفته گذشته ۳۳ بار لرزید

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: هفته گذشته 33 مورد زمین‌لرزه با بزرگای 5.2 ریشتر و بیشتر و کمتر از 4 ریشتر در سطح کشور به وقوع پیوست.

ایران در هفته گذشته  33 بار لرزید

جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره داده‌های ثبت‌شده در سامانه ثبت حوادث ویژه طی هفته گذشته توسط مراکز هدایت عملیات و بحران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، اظهار کرد: در هفته گذشته 659 مورد حادثه ویژه  به ثبت رسید که در مقایسه با هفته قبل خود شاهد کاهش 7 درصدی بودیم.

وی با بیان اینکه هفته گذشته 172 حادثه ترافیکی و  487 حادثه ویژه غیرترافیکی را در کشور شاهد بودیم، افزود: در این بخش‌ها به ترتیب با کاهش 9 و 6 درصدی در حوادث روبه‌رو بودیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: بر اثر این حوادث، هزار و 724 نفر مصدوم شده و به مراکز درمانی اعزام شدند و 157 نفر نیز بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست دادند.

میعادفر خاطرنشان کرد: در حوادث ترافیکی هفته گذشته، 995 نفر مصدوم شدند که 876 نفر به مراکز درمانی اعزام، 119 نفر درمان در محل و 29 نفر فوت شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت‌شده در استان خراسان رضوی با 18 حادثه  115 مصدوم و 2 فوتی بود، خاطرنشان کرد:  استان سیستان‌وبلوچستان با 15 حادثه  89 مصدوم و 7 فوتی  و  استان فارس با 15 حادثه 83 مصدوم و 3 فوتی استان‌های دوم و سوم بر اثر فراوانی بودند.

 رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: در هفته گذشته، 189 مورد حادثه غیرترافیکی مرتبط با انواع مسمومیت به ثبت رسیده که منجر به مسمومیت 394 نفر و فوت 25 نفر شد.

میعادفر گفت: هفته گذشته، 33 مورد زمین‌لرزه با بزرگای 5.2 ریشتر و بیشتر و کمتر از 4 ریشتر در سطح کشور ثبت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه