English

دستگیری عاملین حمله به سرباز وظیفه در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری عاملین حمله به سرباز فراجا در بوشهر خبر داد.

دستگیری عاملین حمله به سرباز وظیفه در بوشهر
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار حیدر سوسنی در تشریح جزئیات خبر اظهار داشت: ساعت 30 دقیقه بامداد جمعه، وظیفه حسین حیدری لقب، از پرسنل کلانتری 11 فدک خورموج که در مرخصی به سر می‌برد، در پارک سیادت بوشهر، پس از شنیدن صدای امدادخواهی یکی از شهروندان که وسیله شخصی‌اش (اسپیکر‌) توسط دو سارق به سرقت رفته بود، به سرعت و با رشادت، برای دستگیری آنان، وارد عمل می‌شود که متاسفانه سارق، با همکاری همدستش، با استفاده از سلاح گرم، این مامور وظیفه‌شناس را مورد اصابت قرار می‌دهد و از محل متواری می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید:

یک سرباز در زمان جلوگیری از سرقت در شهرستان بوشهر به شهادت رسید

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: این سرباز غیور و دلاور، پس از اعزام به بیمارستان، به علت شدت جراحات وارده، آسمانی شد.

وی افزود: به محض اعلام خبر، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار تیم اطلاعاتی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت که پس گذشت 12 ساعت، متهمان در مخفی گاهشان در یکی از روستاهای اطراف بوشهر شناسایی و عملیات دستگیری آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در حین عملیات دستگیری، متهمان به محض اینکه متوجه حضور ماموران شدند اقدام به تیراندازی کرده که در اقدام مقابله به مثل ماموران، قاتل مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به همراه همدستش دستگیر و مصدوم جهت مداوا به بیمارستان انتقال شد.

سردار سوسنی اضافه کرد: در بازدید از مخفیگاه متهمان یک قبضه کلت کمری، اسپیکر سرقت شده و موتور سیکلت مورد استفاده متهمان کشف و ضبط شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه