English

اعلام زمان نام‌نویسی تکمیل ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه

ثبت نام و شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (بهمن ماه) در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه هشتم بهمن ماه آغاز می‌شود.

اعلام زمان نام‌نویسی تکمیل ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه
به گزارش خبرگزاری موج

، نام نویسی و شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (بهمن ماه) در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه هشتم بهمن ماه آغاز می شود و تا روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان می توانند در تاریخ اعلام شده با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای نام نویسی را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به نام نویسی و انتخاب رشته اقدام کنند.

 

پذیرش بدون کنکور کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته

دانشگاه آزاد اسلامی همچنین اعلام کرد نام نویسی و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته این دانشگاه از روز سه شنبه سوم بهمن ماه آغاز شد و تا روز یکشنبه هشتم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان می توانند در مهلت اعلام شده با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای نام نویسی را دریافت و در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به نام نویسی و انتخاب رشته اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه