English

شهردار تهران بر لزوم ارائه خدمات ویژه به ورزشکاران پارالمپیکی تاکید کرد

شهردار تهران در مراسم تقدیر از ورزشکاران پارالمپیکی ابراز داشت: علاوه بر ارائه خدمات در جهت توسعه زیرساخت‌ها برای ورزشکاران باید بتوانیم ارائه خدمات ویژه به شما داشته باشیم.

شهردار تهران بر لزوم ارائه خدمات ویژه به ورزشکاران پارالمپیکی تاکید کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، علیرضا زاکانی در آیین تقدیر از مدال آوران بازی‌های پارآسیایی هانگژو که با حضور رییس و اعضای شورای شهر تهران برگزار شد، گفت: خوشحالیم که در خدمت شما ورزشکاران هستیم تا گوشه‌ای از وظیفه خود را ادا کنیم. هرچند این انجام وظیفه فاصله دارد با آنچه که حق شما است و باید ادا شود. کسی که در بازی‌های پارا آسیایی و پارالمپیک شرکت می‌کند از یک محدودیت هایی برخوردار است؛ اولین نکته همت بلند یک قهرمان و غلبه بر نقصی است که در جسم دارد و عزم آن قهرمان بسیار با ارزش تر از افراد عادی است که زحمت می‌کشند و مدال می آورند. در واقع کسی که به‌ این خودباوری برسد از مشکلات جسمی عبور کند و در قله افتخار بنشیند، جای ستایش و ارزش گذاری دارد.

وی افزود: به خود می‌بالیم برای وجود مبارک شما ورزشکاران؛ نوع مواجهه شما با عرصه‌های مختلف با اهمیت است؛ اینکه در اوج جوانمردی، دریافت درستی از دین و ملیت داشته و بزرگی و عظمت ایران را به رخ دیگران کشاندید، بسیار حائز اهمیت است. لذا امیدواریم بتوانیم در مسیر خدمتگزاری به شما خدماتی را در مجموعه شهر و مدیریت شهری ارائه کنیم که زمینه توسعه فعالیت‌های شما را در شهرها علی الخصوص در تهران فراهم کند تا از این ظرفیت‌ها استفاده کنید و این موفقیت ها استمرار داشته باشد.

شهردار تهران ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در مسیر خدمتگزاری به شما خدماتی در مجموعه شهر و مجموعه مدیریت شهری ارائه کنیم تا توسعه فعالیت‌های شهرها به ویژه تهران را به گونه‌ای رقم بزند که زمینه فعالیت بهتر شما فراهم شود و به عنوان الگو در شهر از این ظرفیت استفاده کرده و استمرار ظرفیت‌ها را شاهد باشیم.

شهردار تهران تأکید کرد: علاوه بر ارائه خدمات در جهت توسعه زیرساخت‌ها برای ورزشکاران باید بتوانیم ارائه خدمات ویژه به شما داشته باشیم. از همه کسانی که زحمت کشیده‌اند و زمینه‌ای فراهم کردند تا شما با همت خود توفیقات برای جمهوری اسلامی ایران رقم بزنید، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: ایام، ایام خاصی است؛ توطئه‌های دشمنان ما در منطقه بر علیه ملت فلسطین و امتداد آن در ایران -در کشتار ناجوانمردانه و شهادت عزیزان مان در کرمان- و در جای جای کشورهای منطقه از جمله شهادت شهید سید رضی در سوریه؛ حکایت از عمق کینه دشمن غدار با اسلام و ملت ایران دارد. از جهتی نیز بزرگی و عظمت مقاومت، ایستادگی و سربلندی ملت‌های استقلال طلب و پیشرفت‌جو در همه جای منطقه از جمله کشور ما زبانزد است. درود می‌فرستیم به مقاومت و نفرت خود را از زشتی‌ها و پلشتی‌ها ابراز می‌داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه