English

آیا مبارزه با فساد اقتصادی بر عهده پلیس است؟ / هدف از تشکیل پلیس امنیت اقتصادی چیست ؟

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: زمین خواری ، فرار مالیاتی ، ارتشاء ، پولشویی و اختلاس از موضوعاتی است که پلیس امنیت اقتصادی با آن برخورد می کند .

آیا مبارزه با فساد اقتصادی بر عهده پلیس است؟ / هدف از تشکیل پلیس امنیت اقتصادی چیست ؟
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در خصوص تشکیل پلیس امنیت اقتصادی افزود : مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از مطالبات به حق مردم است و وظیفه ذاتی پلیس نیز در همین راستا تامین امنیت برای مردم می باشد .

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان داشت : تامین امنیت اقتصادی مردم نیز توسط پلیس یکی از شاخصه های تامین امنیت می باشد که سال های سال پلیس در راستای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و شعار همه ساله و تاکیدات ایشان در خصوص مسائل و موارد اقتصادی می باشد که برخورد جدی با مفسدین اقتصادی همیشه مد نظر بوده است .

وی گفت : پلیس امنیت اقتصادی از سال های گذشته در بحث برخورد با مسائل اقتصادی زیر نظر پلیس آگاهی اقدام داشت ، اما در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی )، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصمیم به تشکیل پلیس امنیت اقتصادی گرفت و از فروردین ماه سال 1398 تصمیم گرفته شد که پلیس امنیت اقتصادی در فراجا تشکیل گردد و این پلیس در کلیه استان ها تشکیل شد .

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت : این پلیس در بحث قاچاق کالا در موضوعات مبارزه با جرایم اقتصادی فعالیت می کند.

سرهنگ افشاری بیان داشت : بحث قاچاق کالا به این معنی است که پلیس امنیت اقتصادی هم با کالاهایی که به صورت ممنوعه وارد کشور و چه از کشور خارج شوند برخورد می کند .

وی گفت : در بحث مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی به جرایمی چون : زمین خواری ، فرار مالیاتی ، ارتشاء ، پولشویی و اختلاس و دیگر موارد رسیدگی می نماید .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه