English

وزیر بهداشت:

۳۶۰۰ میلیارد تومان توسط خیرین به پروژه‌های نظام سلامت اختصاص یافته است

بنا بر اعلام وزیر بهداشت مشارکت خیرین در پروژه های نظام سلامت افزایش دو برابری را تجربه کرده است.

۳۶۰۰ میلیارد تومان توسط خیرین به پروژه‌های نظام سلامت اختصاص یافته است
به گزارش خبرگزاری موج

​بهرام عین‌اللهی، در حاشیه افتتاح دو مرکز تصویربرداری و مرکز پیوند کلیه در بیمارستان سینا، گفت: از افتخارات کشور مشارکت مردم و خیرین در حوزه سلامت است و این عزیزان در پروژه‌های بسیاری در نظام سلامت سهیم هستند.

وی افزود: نصب دستگاه بسیار پیشرفته پت اسکن در بیمارستان سینا نیز که در تشخیص و درمان بیماری‌های سرطان کاربردهای زیادی دارد، با کمک خیرین صورت گرفته است.

وزیر بهداشت با اظهار امیدواری از اینکه افتتاح مراکز تصویربرداری پیشرفته در این منطقه تهران که بیشتر مراجعان آن افراد کم برخوردار هستند، بتواند در درمان بیماران مفید باشد، گفت: در دولت سیزدهم میزان مشارکت خیرین به ۲ برابر و از ۱۸۰۰ میلیارد به ۳,۶۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته رسیده است.

عین اللهی با بیان اینکه وزارت بهداشت برای جلب مشارکت بیشتر و هدفمندتر خیرین در پروژه‌های سلامت سامانه‌ای ایجاد و نیازهای خود را آنجا اعلام کرده است، اظهار داشت: نیازهای حوزه سلامت فقط درمانی نیست و خیرین می‌توانند در سایر زمینه‌ها، از جمله تأسیس کلاس‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی مشارکت داشته باشند. به عنوان مثال با کمک خیرین یک دانشکده علوم پزشکی در کرج ساخته شده که در منطقه بی نظیر است.

وزیر بهداشت، روز سه شنبه ۲۳ آبان با حضور در بیمارستان سینا، مرکز پیوند کلیه و بانک فراهم آوری اعضا و مراکز تصویربرداری MRI و پت اسکن بیمارستان سینا تهران را افتتاح کرد.

در ساخت مرکز سی تی اسکن بیمارستان سینا، خیرین سلامت مشارکت ۲۰ میلیارد تومانی داشته اند و با افتتاح این مرکز امکان تشخیص به موقع انواع سرطان‌ها و ارزیابی دقیق پاسخ به درمان فراهم می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه