English

عامل شهادت علی قربانی در سیستان و بلوچستان شناسایی شد

بنا بر اعلام فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، عاملین شهادت شهید علی قربانی شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان در کوتاه ترین زمان ممکن در دستور کار قرار دارد.

عامل شهادت علی قربانی در سیستان و بلوچستان شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار جلیلیان اظهار کرد: عاملین شهادت شهید علی قربانی شناسایی و با بدست آمدن سرنخ های از آنان در پی اقدامات پلیسی، دستگیری آنان در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

شهادت یک پلیس در ترور ناجوانمردانه گشت کلانتری

 

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد؛ در حوزه اقدامات ایجابی تعداد پنج برنامه آموزشی - فرهنگی با عنوان زنگ پلیس در نقاط و مدارس مختلف شهرستان ایرانشهر و دلگان با حضور هنرمند محبوب معاونت فرهنگی اجتماعی انتظامی کل به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه در مورد اقدامات سلبی با اشاره به کشف سلاح در حوزه پلیس اطلاعات، گفت: پلیس استان در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی موفق شد تعداد 10 قبضه سلاح جنگی و شکاری را کشف نماید.

وی در حوزه مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: این قرارگاه عملیاتی موفق به کشف مقدار 442 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 4 نفر از قاچاقچیان حرفه ای و دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را از سوداگران مرگ توقیف نماید.

سردار جلیلیان با اشاره به انهدام 2 باند سارقان خودرو و موتورسیکلت و کشف یک خودروی سرقتی در جنوب استان خاطر نشان کرد در حوزه پلیس آگاهی و کشف جرایم، کارآگاهان پلیس توانستند تعداد 4 نفر قاتل مسلح به همراه سلاح های بکار رفته در قتل در سطح شهرستان های دلگان، گلشن و سرباز را دستگیر که در عملیاتی دیگر کارگاهان پلیس دو فرد آدم ربا را در شهرستان ایرانشهر دستگیر و دو فرد گروگان گرفته شده آزاد شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در حوزه مبارزه با جرایم اقتصادی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در دو عملیات جداگانه موفق شدند تعدادی از اقلام احتکار شده و قاچاق را نظیر پوشاک، لاستیک و لوازم خودر را در سطح استان کشف که ارزش آنها 8 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که این استان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد، تأکید کرد که با تشکیل قرارگاه عملیاتی انتظامی در شهرستان ایرانشهر طرح‌های عملیاتی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت.

شهید علی قربانی از کارکنان انتظامی شهرستان بمپور در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ حین تأمین امنیت بر اثر ترور ناجوانمردانه گروهک انصار الفرقان به شهادت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه