English

اخطار زرد هواشناسی تهران:

نفوذ متناوب سامانه های بارشی و خطرات جوی جدید در راه پایتخت

هواشناسی استان تهران اعلام کرد: در روزهای آینده بارش باران، رگبار و رعدوبرق، کاهش نسبی دما و باد شدید موقت را تجربه خواهیم کرد.

نفوذ متناوب سامانه های بارشی و خطرات جوی جدید در راه پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج،   هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد که از امروز پنج شنبه 11 آبان تا یکشنبه 14 آبان، در بعضی ساعت ها بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق، کاهش نسبی دما و وزش باد شدید موقت در بعضی مناطق وجود خواهد داشت. همچنین در ارتفاعات بالادست و قله ها گاهی بارش برف و در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ، به ویژه در نیمه شمالی و غربی استان تهران، وجود خواهد داشت.

این شرایط هوایی می تواند منجر به لغزندگی معابر و جاده ها، کاهش دید و اختلال در تردد، به ویژه در جاده های کوهستانی، جاری شدن روان‌آب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، سطح زمین یخبندان موقت شبانه، و خسارت به محصولات کشاورزی بر اثر مخاطرات جوی تهران شود.

بنابراین، هواشناسی استان تهران احتیاط در تردد جاده ای، به ویژه در جاده های کوهستانی، پرهیز از پرواز گلایدر و صعود به ارتفاعات بالادست و صخره نوردی، احتیاط در جابجایی عشایر، عدم اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی، پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، و محافظت از محصولات کشاورزی را توصیه می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه