English

پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد

پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۰ آبان تا روز شنبه ۱۳ آبان در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری موج، پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۰ آبان تا روز شنبه ۱۳ آبان در جاده‌های شمالی کشور اجرا می‌شود.

با اعمال این محدودیت‌های ترافیکی، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

بر اساس این گزارش، تردد انواع وسیله نقلیه از روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به کرج و تهران ممنوع است، به همین منظور تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین، تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه تاریخ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ از آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

طبق اعلام پلیس راهور ، چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، همچنین تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ آبان ۱۴۰۲ از محور هراز ممنوع است.

بر اساس این گزارش، از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه مورخ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد شد.

طبق اعلام پلیس، اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها انجام نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه