English

کدام جاده‌های کشور تعطیلات آخر هفته محدود است؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی درنظر گفته شده برای جاده‌های کشور از امروز تا صبح روز شنبه ۱۰ تیرماه را اعلام کرد.

کدام جاده‌های کشور تعطیلات آخر هفته محدود است؟

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی درنظر گفته شده برای جاده‌های کشور از امروز تا صبح روز شنبه ۱۰ تیرماه گفت:‌ برابر تدابیر اتخاذ شده تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه ۱۰ تیرماه محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی با بیان اینکه محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک در هر دو مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است، اظهارکرد:‌ در دیگر بخش‌های این محور نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۱ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت  اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ همان روز از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت:‌ تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در این محور از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه و شنبه ۹ و ۱۰ تیرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

به گفته وی اعمال محدودیت در محور چالوس در صورت باز بودن این محور قابل اجرا خواهد بوده و در غیر این صورت تا اطلاع ثانوی این محور مسدود خواهد بود.

شیرانی درباره تدابیر اتخاذ شده در محور هراز نیز اظهارکرد: در این محور تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین­ از ساعت شش تا ۲۴ روزهای پنجشنبه وجمعه از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد:‌در این محور تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۹ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء و در صورت اعلام مأموران مستقر در محل به‌صورت مقطعی یک طرفه خواهد بود.

به گفته شیرانی اجرای محدودیت‌­های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت­‌ها اجرایی نخواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که به منظور اتخاذ تدابیر مناسب، انتخاب مسیری مناسب و کوتاه‌شدن زمان سفر، پیش از آغاز مسافرت با این شماره تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با خبر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه