English

برف و باران در راه ۱۳ استان کشور

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در ۱۳ استان طی امروز از احتمال جاری شدن سیل، خسارت به کشاورزان و آب‌گرفتگی معابر خبر داد.

برف و باران در راه  ۱۳ استان کشور

به گزارش خبرگزاری موج، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در بخش‌هایی از فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، ارتفاعات شمال و شرق خوزستان، لرستان، همدان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

این شرایط فردا چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر ، غرب، مرکز، ارتفاعات مرکزی، ارتفاعات کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و پنجشنبه در نیمه غربی و بخش‌هایی از مرکز پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه در نیمه غربی کشور، مرکز، شرق و جنوب شرق، سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

شنبه هفته آینده در بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز رگبار، رعدوبرق، وزش باد و در مناطق مرکزی، شرق و جنوب شرق کشور بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه