English

شیب سرقت ها از ۱۹ درصد به ۴ درصد در کشور کاهش داشته است

سخنگوی دولت اعلام کرد: آیین‌نامه اجرایی ماده ۵ قانون جهش تولید ‎مسکن در کمیسیون دولت تصویب شد

شیب سرقت ها از 19 درصد به 4 درصد در کشور کاهش داشته است

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش شیب سرقت ها از 19 درصد به 4 درصد در سطح کشور خبر داد.

 سردار احمد رضا رادان در آیین افتتاحیه کلانتری 21 (منطقه استادان) شهر همدان با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور گفت: مردم در موضوعات مختلف امنیت، شامل اراذل و اوباش و اوباش گری، سارقان و سرقت های که بعضاً اتفاق می افتد دغدغه هایی دارند که ما در این رابطه موضوع امنیت محله محور را مورد توجه قرار دادیم.

وی افزود: بحمدالله طرح برخورد با اراذل و اوباش در مرکز و در برخی از استان ها شروع شده و در استان های دیگر نیز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

سردار رادان با تاکید بر برخورد قاطع و مقتدرانه پلیس در بازدارندگی از شرارت و اوباشگری گفت: قبلا هم قول دادیم که اراذل و اوباش اگر می خواهند ما را امتحان کنند مطمئن باشند که بر آنها سخت خواهد گذشت.

این مقام ارشد انتظامی کشور در رابطه با طرح امنیت محله محور گفت: همکاران ما وظیفه دارند با معتمدین، بزرگان و ذی نفوذان محلات تماس داشته باشند و جلسه بگذارند و مشکلات محلات را از زبان آنها بشنوند و تمام آنچه را که بُعد انتظامی داشته باشد را پیگیری کنند و مجدداً با آنها جلسه بگذارند و این تعامل دوطرفه به صورت مستدام و پی در پی صورت خواهد گرفت.

سردار رادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش شیب سرقت ها گفت: بحمدالله در سایه تلاش های صورت گرفته در بحث مقابله با سارقان، شیب سرقت ها از 19 درصد به 4 درصد کاهش یافته و در تلاش هستیم تا این رقم را به صفر برسانیم.

فرمانده انتظامی کل کشور در خاتمه بیان داشت: ان شاءالله در آینده نزدیک مردم در رابطه با کنترل سرقت و سارقان حرفه ای که سرقت به کسب شان تبدیل شده، خبرهای خوبی خواهند شنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه