English

انهدام شبکه تروریستی وابسته به داعش در کرمان

دادستان کرمان ابراز داشت: در پی اقدام مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، شبکه تروریستی داعش در کرمان شناسایی و هفت نفر از اعضای آن دستگیر شدند.

انهدام شبکه تروریستی وابسته به داعش در کرمان

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی بخشی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی رصد اطلاعاتی و اقدام عملیاتی مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات کرمان و سازمان اطلاعات سپاه استان، در اقدام روزهای اخیر مجدد گروه تروریستی داعش مورد ضربه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این عملیات یکی از شبکه‌های این گروه تروریستی که آماده اقدام عملیاتی و ایجاد ناامنی در کشور بود در استان کرمان شناسایی شد و مورد ضربه قرار گرفت.

دادستان کرمان افزود: این تروریست‌ها مترصد دریافت مأموریت و اجرای عملیات تروریستی در عمق کشور بودند که به حول و قوه الهی قبل از هر اقدامی در تور اطلاعاتی نهادهای امنیتی این استان قرار گرفته و بازداشت شدند.

بخشی تصریح کرد: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و ان شاالله در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

مدعی العموم در استان کرمان افزود: سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم در چندین مرحله در ماه اخیر قصد داشتند در صورت ناکامی در راه‌اندازی آشوب و اغتشاشات، با بهره‌گیری از ظرفیت عناصر تکفیری موجی از ناامنی را در داخل کشور ایجاد کنند که با هوشیاری و اقدام به موقع خنثی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه