English

سارق اماکن خصوصی در"لتیان" دستگیر شد

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه دار اماکن خصوصی در محدوده "لتیان" تهران خبر داد.

سارق اماکن خصوصی در"لتیان" دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ صادق ضرونی گفت: هشتم مهر ماه با وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در محدوده "لتیان" تهران رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری 165 لتیان قرار گرفت و با توجه اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند.

وی افزود: با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار متهم شناسایی شد که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد سابقه دار است.

 سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم بلا فاصله با حکم قضایی مربوطه به منزل شخص وارد شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که از منزل متهم ابزارآلاتی از قبیل دریل هیلتی سنگ فرز و یک سلاح گرم کلت کمری گازی به همراه سه عدد کپسول گاز مربوطه از متهم کشف گردید.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری لواسانات در تحقیقات ابتدایی به جرم خود به 10 فقره سرقت دیگر اعتراف کرده و انگیزه خود را تامین نیاز های مالی، عنوان کرد ، متهم نیز پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه