English

فرمانده کل نیروی انتظامی:

حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ زائر تاکنون از مرزهای کشور خارج شده‌اند

به گفته فرمانده فراجا، تاکنون حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ زائر از مرزهای کشوهای خارج شده اند.

حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ زائر تاکنون از مرزهای کشور خارج شده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمدرضا رادان شامگاه چهارشنبه در مرز مهران با اشاره به اینکه نزدیک به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر اربعین از مرزها خارج شده‌اند، افزود: بیش از یک میلیون نفر از این تعداد مربوط به مرز مهران است.

وی گفت: میزان ایستایی مردم در مرزهای به کمترین زمان ممکن خود رسیده لذا از زائران عزیز تقاضا داریم سفر خود به عتبات عالیات را مدیریت کنند.

سردار رادان بیان کرد: باید از ظرفیت همه مرزهای کشور برای اربعین استفاده شود، که رسانه‌ها در توزیع سفر زائران نقش مهمی داشتند.

وی با تاکید بر اینکه برابر ثبت نام‌های صورت گرفته زائران در سامانه سماح، پیش بینی می‌شود طی فردا و پس فردا حجم بالایی از زائران عازم سفر زیارتی اربعین شوند، گفت: از همه زائران تقاضا داریم در حین عزیمت و خصوصاً در برگشت، به خصوص کسانی که دارای خودروی شخصی هستند حتماً چند ساعت استراحت کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت زیرساخت‌های لازم برای تردد زوار فراهم کرده است، گفت: تمامی ظرفیت‌های انتظامی برای تسهیل در تردد زوار تا پایان ماموریت اربعین به کارگرفته می‌شود.

فرمانده فراجا در پایان با اشاره به اینکه امسال کشور عراق نهایت همکاری را با ما در بحث تردد داشته است، اظهار کرد: امسال همه ارگان‌ها و دولت محترم از لحاظ آماده سازی زیر ساخت پای کار بودند و خوشبختانه اقدامات انتظامی در مرزهای کشور مثبت و مناسب بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه