English

اعلام تسهیلات دانشگاه تهران برای پیاده‌روی اربعین

جزئیاتی از تسهیلات و ثبت‌نام اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه تهران برای اعزام به پیاده‌روی اربعین اعلام شد.

اعلام تسهیلات دانشگاه تهران برای پیاده‌روی اربعین

به گزارش خبرگزاری موج، تسهیلات لازم برای شرکت اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه تهران در مراسم پیاده‌روی اربعین سال ۱۴۰۲، از سوی هیات عاشقان ثارالله (ع) دانشگاه تهران با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه فراهم می‌شود.

اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه تهران که علاقه‌مند به زیارت عتبات عالیات و حضور در مراسم معنوی و باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی هستند، تا پایان روز جمعه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ مهلت دارند با مراجعه به لینک https://b2n.ir/UTArbaeen1402 نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اعضای هیأت علمی و کارکنان ثبت‌نام‌کننده می‌توانند اعضای خانواده (درجه یک) و یا یک نفر همراه را نیز ثبت‌نام کنند. اولویت اعزام با متقاضیانی است که زودتر ثبت‌نام می‌کنند. همچنین پس از تأیید ثبت‌نام در سامانه داخلی دانشگاه، ثبت‌نام اعضای کاروان در سامانه سماح و دریافت کارت زائر و بیمه الزامی است.

اعزام کاروان زیارتی عاشقان ثارالله (ع) دانشگاه تهران به مراسم معنوی پیاده‌روی طی همکاری مشترک بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه تهران صورت می‌گیرد.

طول سفر کاروان دانشگاهیان دانشگاه تهران و کاروان زیارتی عاشقان ثارالله (ع) که به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، یک هفته است و از روز دوشنبه ششم شهریور ماه آغاز می‌شود و تا دوشنبه ۱۳ شهریور ماه ادامه دارد و محل اسکان این کاروان در شهرهای حله، نجف و کربلا است.

بر اساس اطلاعیه هیات عاشقان ثارالله دانشگاه تهران، هزینه تقریبی هر نفر بابت رفت و برگشت در داخل ایران و عراق و دیگر هزینه‌های جانبی برای زائر اولی‌ها حدود ۳ میلیون تومان و برای مابقی افراد حدود ۴.۵ میلیون تومان است که توسط اعضای کاروان پرداخت می‌شود. این هزینه بدون احتساب مخارج تغذیه است که این مهم در ایام زیارتی اربعین با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و برکت نذورات امام حسین (ع) منظور نمی‌شود.

مدارک لازم برای ثبت‌نام اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه و اعضای خانواده (درجه یک) و یا یک نفر همراه، شامل گذرنامه دارای ۶ ماه اعتبار، دو قطعه عکس پشت‌نویسی‌شده و رسید مبلغ یک میلیون تومان جهت ثبت‌نام اولیه برای هر نفر است که لازم است مبلغ مذکور به شماره حساب ۰۳۴۸۹۱۹۵۲۹۰۰۳ بانک تجارت شعبه اردیبهشت به‌نام آقایان جواد عزیزی و علی مقصودی واریز شود.

متقاضیان علاقه‌مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با حسین مسجدی (۰۹۱۲۸۴۵۲۱۵۶) و علیرضا بلوچی (۰۹۳۵۴۱۵۲۷۵۵) تماس بگیرند.

هیات عاشقان ثارالله دانشگاه تهران همچنین اعلام کرده است: از دانشگاهیانی که آمادگی خدمت به زائران اربعین در طول سفر و در موکب دانشگاه تهران را دارند، دعوت می‌کند تا آمادگی خود را در ضمن ثبت‌نام اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه