English

اعضای گروهک تروریستی "انصار الفرقان" در قصرقند دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ابراز داشت: ۲ عضو مسلح گروهک تروریستی "انصار الفرقان" در پی شهادت و مجروحیت بسیجیان شهرستان قصرقند در کمتر از چند ساعت با رصد اطلاعاتی دقیق ماموران پلیس شناسایی و دستگیری شدند.

اعضای گروهک تروریستی "انصار الفرقان" در قصرقند دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار دوستعلی جلیلیان تصریح کرد: در پی شهادت و مجروحیت بسیجیان شهرستان قصرقند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی مشخص شد دو عضو از گروهک تروریستی " انصار الفرقان " در محور شهرستان قصرقند- تلنگ با دو خودرو در حال تردد هستند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در ادامه پس از رصد لحظه به لحظه اقدامات و تحرکات این افراد، سرانجام پس از شناسایی و با اشراف دقیق اطلاعاتی طی یک عملیات منسجم و هماهنگ، افراد منافق دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد این افراد که دارای تابعیت ایرانی هستند با یک برنامه‌ریزی هدفمند عصر روز گذشته در این منطقه اقدام به شهادت و مجروحیت بسیجیان شهرستان قصرقند برای گروهک تروریستی "انصار الفرقان" به همراهی دو نفر دیگر کرده‌اند.

جلیلیان با اشاره به توقیف خودروهای آنان و معرفی به مراجع قضائی، تصریح کرد: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده دستگیری اعضای دیگر این گروهک تروریستی در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه