English

رئیس پلیس راهور فراجا در گفت وگو با خبرگزاری موج؛

تسهیل در تردد زائران کربلا با موتور سیکلت‌های پلیس

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده جهت سفر ایمن برای زائران اربعین گفت: امسال از ظرفیت موتورسیکلت‌های پلیس برای کاهش گره‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به شهر معلی کربلا استفاده خواهد شد.

تسهیل در تردد زائران کربلا با موتور سیکلت‌های پلیس

سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، با بیان اینکه در مراسم اربعین امسال ما از ظرفیت‌های مختلفی برای تسهیل در تردد زائران استفاده می‌کنیم، اظهار داشت: استفاده از موتور سیکلت‌ها در مسیرهای ترافیکی بسیار کارساز هستند. به‌عنوان مثال مسیر کنجان چَم مهران حدود هشت کیلومتر است و نیروهای ما مجبور هستند برای کاهش ترافیک و تردد ایمن خودروها در آنجا حضور داشته باشند، از این‌رو موتورسواران می‌توانند نقش بسیار موثری داشته باشند و به اصطلاح پلیسی به سرستون یا ته ستون بروند زیرا در ترافیک راه‌های مواصلاتی تردد برای خودروها امکان پذیر نیست.

وی افزود: در جاهایی که بک‌های ترافیکی ایجاد می‌شود استفاده از  پهبادها برای اطلاع رسانی به نیروهای پلیس یکی دیگر از اقدامات امسال است تا آنها  سریعا با موتور سیکلت‌ها به صحنه تصادف رفته و موضوع را پیگیری کنند.

وی در ادامه بیان داشت: براساس تجربیات سال‌های گذشته امسال نیز تلاش کردیم تا از ظرفیت‌های زمینی، خودرویی، بالگردها و پایگاه‌های استقرار یافته  استفاده کنیم.

رئیس پلیس راهور فراجا، استفاده از هلی‌شات‌های جدید را یکی دیگر از اقدامات تدبیر شده برای مراسم اربعین امسال دانست و گفت: این هلی‌شات‌ها میزان سطح اِشغال پارکینگ‌ها را محسابه می‌کنند و متناسب با آن ورود  یا خروج خودروها را برآورد می‌کنند.

وی افزود: همچنین سامانه‌های تحلیلی می‌تواند کمک می‌کنند تا هر چه بهتر این ماموریت را جلوتر ببریم.

سردار هادیانفر گفت: امیدواریم در مراسم امسال نیز دستاوردهای بیشتری را هم به جهت مدیریت ترافیک و تسهیل در ترددها و هم در جهت کاهش تصادفات، حوادث جاده‌ایی و ارائه خدمات مطلوب بیشتر داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه