English

وزیر آموزش و پرورش:

شهدای هسته‌ای با شهادتشان تبدیل به مکتب شدند

وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در ویراستی نوشت: شهید رضائی نژاد و شهدای هسته‌ای ما همچون سردار شهید سلیمانی باشهادتشان تبدیل به مکتب و آرمان شدند.

شهدای هسته‌ای با شهادتشان تبدیل به مکتب شدند

به گزارش خبرگزاری موج، رضامراد صحرایی در صفحه شخصی خود در ویراستی از دیدار با خانواده شهید رضائی نژاد از شهدای هسته‌ای نوشت: شهید رضائی نژاد و شهدای هسته‌ای ما همچون سردار شهید سلیمانی با شهادتشان تبدیل به مکتب و آرمان شدند؛ مکتبی که ستون آن مقاومت و آرمانش ساختن ایران قوی است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در دیدار خانواده این شهید بزرگوار با آرمیتای عزیز درباره‌ی مسائل دانش آموزی به گفتگو نشستم، تحول خواهی علم و نگاه بلند این نسل، نوید بخش آینده امیدآفرین برای ایران اسلامی است.
وی گفت: یکی از مسائل مطرح شده استفاده از دبیر تخصصی در دروسی است که تربیت چند ساحتی مد نظر سندتحول بنیادین را تکمیل می‌کند؛ مانند درس تفکر و سواد رسانه‌ای و... که این مسأله باید در چشم انداز‌های دانشگاه فرهنگیان و مرکز توانمند سازی نیروی انسانی جدی‌تر دنبال شود.
صحرایی افزود: در این دیدار همسر شهید رضائی نژاد نیز پیشنهاد‌های ارزشمندی را در خصوص برگزاری اردو‌های دانش آموزی با محوریت هویت ملی دادند که ان شاالله همکارانم در معاونت پرورشی و فرهنگی این طرح را پیگیری خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه