English

دستگیری اعضای چهار نفره گروهک تروریستی در کهگیلویه و بویراحمد

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: اعضای چهار نفره گروهک تروریستی که به شبکه منافقان متصل بودند توسط سربازان وزارت اطلاعات در استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند.

دستگیری اعضای چهار نفره گروهک تروریستی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج، سید علی ملک حسینی روز یکشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها در بیان جزئیات خبر دستگیری اعضای چهار نفره گروهک تروریستی در کهگیلویه و بویراحمد،  اظهار کرد: این گروه چهار نفره که به شبکه منافقان متصل بودند اقدام به عملیات ایذایی(عملیاتی که شرایط برای مقاصد بعدی زمینه سازی شود) دراستان های خوزستان، فارس و کهگیلویه بویراحمد داشتند که توسط سربازان امام زمان(عج) دستگیر و این باند متلاشی شدند.

وی افزود: استان کهگیلویه بویراحمد از استانهای امن کشور است، این گروه با نقشه های زیرکانه سعی در به خطر انداختن این امنیت داشتند.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افراد این باند توسط منافقان از طریق فضای مجازی شناسایی و به هسته‌های تروریستی پیوسته‌ بودند.

ملک حسینی ادامه داد: همه متهمان بازداشت شده، پس از ارتباط با سر کرده های گروهک منافقان، ساخت نارنجک‌های دستی و بمب‌های کوچک دست‌ساز را فرا گرفته و مضاف بر آموزشها، پول‌هایی برای خرید تجهیزات و تهیه‌ی خانه‌های تیمی و وسایل نقلیه از منافقان دریافت کرده بودند.

 

بیشتر بخوانید:

تیم ۴ نفره تروریستی در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه