English

زمان آغاز کلاس‌های آموزشی مقاطع مختلف دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شد

زمان آغاز کلاس‌های آموزشی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مقطع تحصیلی کارشناسی و تحصیلات تکمیلی(کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) مشخص شد.

زمان آغاز کلاس‌های آموزشی مقاطع مختلف دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، تقویم آموزشی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مقطع تحصیلی کارشناسی و تحصیلات تکمیلی(کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) اعلام شد بر این اساس انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی این دانشگاه از ۱۸ و ۱۹ و دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز از ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه جاری آغاز می شود.

کلاس های آموزشی دانشجویان تمامی دوره های آموزشی( کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ۲۶ شهریور ماه  آغاز خواهد شد و دانشجویان از هفته دوم و سوم تحصیلی یعنی در تاریخ های ۴، ۸ و ۹ مهر ماه می توانند نسبته به حذف و اضافه واحدهای انتخاب خود اقدام کنند.

تاریخ های ۲۸ و ۲۹ آذر سوم دی زمان حذف اضطراری دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شده است و کلاس های آموزشی دانشجویان نیز ۱۳ دی ماه پایان می یابد و امتحانات پایان ترم دانشجویان از ۱۶ دی آغاز می شود و تا ۲۷ این ماه ادامه دارد.

دانشجویان دور کارشناسی ۱۰ و۱۱ و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز ۷ و ۸ بهمن باید برای نیم سال دوم تحصیلی ثبت نام کنند و تاریخ های ۱۷، ۲۴ و ۲۵ بهمن نیز برای حذف اضطراری دانشجویان تعیین شده است.

در نهایت ۱۶ خرداد سال ۱۴۰۳ نیز کلاس های آموزشی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر پایان می یابد و امتحانات دانشجویان این دانشگاه نیز از ۱۹ خرداد شروع می شود تا ۳۰ این ماه ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه