English

آموزش و پرورش:

همگان می‌توانند در مورد اجرای سند تحول بنیادین مطالبه گر باشند

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به این که همگان می‌توانند در مورد اجرای سند تحول بنیادین مطالبه گر باشند، ابراز داشت: ترسیم نحوه اجرای سند تحول بنیادین باید برای عموم مردم قابل فهم باشد.

همگان می‌توانند در مورد اجرای سند تحول بنیادین مطالبه گر باشند

به گزارش خبرگزاری موج، محمود امانی طهرانی در هشتمین نشست سالانه نمایندگان استانی شورای‌ عالی آموزش و پرورش در تبریز با اشاره به برنامه‌های گذشته شورای عالی آموزش و پرورش و شرح اقدامات، تاریخچه و نتایج جلسات برگزار شده گفت: هدف از برگزاری این گونه جلسات، آگاه کردن افکار عمومی و مسئولین جدید الانتصاب نسبت به جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه این جلسه مهم‌ترین نشست کاری به لحاظ تدوین برنامه عملیاتی سال آینده بشمار می‌آید، افزود: نشست علمی جدیدی پیرامون نقش، فعالیت و جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش برگزارکرده‌ایم.

وی به تحلیل وضعیت آموزش و پرورش در جامعه اشاره کرد و گفت: موضوع آموزش و پرورش در جامعه روز به روز با اهمیت‌تر می‌شود و تاکیدات مسئولین کشور، فضایی پر اهمیت با انتظار جدی از آموزش و پرورش را نشان می‌دهد.

امانی طهرانی اظهار کرد: یکی از وظایف شورای عالی آموزش و پرورش تقویت جریان مطالبه‌گری از نظام تعلیم و تربیت است و توجه مسئولین به آموزش و پرورش و تببین ظرفیت اجتماعی آن از دیگر وظایف شورای عالی است.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبری در مورد آموزش و پرورش گفت: فضای توجه به آموزش و پرورش بسیار ارتقاء یافته و به یکی از مسائل اصلی کشور تبدیل شده است.

امانی طهرانی با تاکید بر این‌که ترسیم نحوه اجرای سند تحول بنیادین باید برای عموم مردم قابل فهم باشد، بیان کرد: همگان می‌توانند در مورد اجرای سند تحول بنیادین مطالبه گری داشته باشند چون این سند مخاطبین مختلف دارد و گروه‌های اصلی خارج از سیستم آموزش و پرورش که نقش‌های کلید در کشور دارند می‌توانند حامیان این سند باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه