English

دست فروشان اطراف تئاتر شهر ثبت نام می‌شوند

به گفته سرپرست معاونت امور مناطق و محیط زیست شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران، دستفروشان محوطه تاریخی و فرهنگی تئاتر شهر با هدف ساماندهی، ثبت نام می‌شوند

دست فروشان اطراف تئاتر شهر ثبت نام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، یاسر نکوفالدر در خصوص ثبت نام دستفروشان حاشیه تئاتر شهر اظهار کرد: در چند روز اخیر شهرداری مناطق ۶ و ۱۱ با همکاری شرکت شهربان و حریم بان و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اقداماتی برای جلوگیری از بساط گستری و سد معبر در محوطه تاریخی و فرهنگی تئاتر شهر انجام داده است.  

وی با اشاره به لزوم رفع معضل سد معبر دستفروشان در این محوطه اظهار کرد: دستفروشان این محدوده برای ادامه فعالیت خود باید ساماندهی شوند. این ساماندهی می تواند به جانمایی آنان در روز بازارها یا هدایت آنان به فضایی مناسب در نزدیکی چهارراه ولیعصر(عج) باشد.  

نکوفال ادامه داد: از صبح امروز نمایندگانی از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در کنار ایستگاه مترو اقدام به ثبت نام و جمع آوری اطلاعات این افراد کرده اند تا در اسرع وقت برای ساماندهی آنان اقدامات لازم انجام شود.  

سرپرست معاونت امور مناطق و محیط زیست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تصریح کرد: همه بساط گستران این محدوده فقط با کارت ملی و آدرس محل سکونت خود می توانند به این ایستگاه مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.  

بنا براعلام سایت شهر، وی با بیان این که بیش از ۱۵۰ نفر در این محدوده دستفروشی و بساط گستری می کردند، افزود: علاوه بر جانمایی در روزبازارها، به دنبال فضایی برای اختصاص به دستفروشان در نزدیکی این محدوده هستیم تا علاوه بر بهسازی محوطه تاریخی و فرهنگی تئاتر شهر، معیشت دستفروشان نیز دچار مشکل نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه