English

یک وکیل دادگستری در گفت و گو با خبرگزاری موج:

همه باید به احکام دیوان عدالت اداری تمکین کنند

وکیل پایه یک دادگستری در رابطه با ابطال حکم انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از سوی دیوان عدالت اداری گفت: هر فردی می‌تواند در دیوان عدالت اداری در رابطه با مصوبات قوه مجریه تظلم خواهی کند.

همه باید به احکام دیوان عدالت اداری تمکین کنند

منصور مظفری، وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در رابطه با حکم اخیر دیوان عدالت اداری در رابطه با ابطال حکم انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از سوی دیوان عدالت اداری گفت: هر فردی می‌تواند در دیوان عدالت اداری در رابطه با مصوبات قوه مجریه تظلم خواهی کند و این نهاد بر اساس قانون  و حسب وظیفه و در مواردی که برای آن تعریف شده است  به آن ورود پیدا کند.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه دیوان عدالت اداری دادگاه عالی اداری در کشور است که همه باید به رای و حکم آن تمکین کنند ،تصریح کرد: دیوان عدالت اداری در رابطه با تظلم خواهی مردم و در راستای صیانت از حقوق عامه بر اساس اصل ۱۷۳قانون اساسی ایجاد شده است .

مظفری افزود: تصمیمات دیوان عدالت اداری تصمیمی فردی نیست و قضات باسابقه و کار کشته در آن حضور دارند که بر اساس قانون عمل می‌کنند، از این رو  پذیرفته نیست که بخواهیم احکام ان را زیر سوال ببریم.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: تصمیمات دیوان عدالت اداری لازم الاجرا است، از این رو  هرگز نمی‌توانیم رای آن را تشریفاتی بدانیم  به ویژه که این آرا در ارتباط با مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه