English

مدیرعامل تأمین اجتماعی:

۲۰۰ پروژه سلامت محور در کشور اجرای شده است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: ۲۰۰ پروژه درمانی و سلامت محور در کشور در حال اجرا است و برای تکمیل این پروژه‌ها حدود ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

۲۰۰ پروژه سلامت محور در کشور اجرای شده است

به گزارش خبرگزاری موج، میر هاشم موسوی در دیدار با جمعی از پرسنل تأمین اجتماعی صومعه سرا اظهار کرد: گستردگی خدمات در تأمین اجتماعی بسیار بالا است و دارای جامعه هدف عظیمی می‌باشد.

وی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار تأمین اجتماعی در لایه‌های مختلف زندگی افراد در جامعه افزود: آرامش بخشی، امیدآفرینی و امنیت خاطر در جامعه از رویکردهای مهم تأمین اجتماعی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با اشاره به فعالیت ۷۰ هزار نفر پرسنل در این سازمان بیان کرد: این تعداد از افراد به حدود ۵۰ درصد از جامعه خدمت رسانی می‌کنند.

موسوی از قرارگیری یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی خبر داد و اضافه کرد: این حرکت بزرگ و کم نظیر در یک سال اخیر اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه توسعه خدمت رویکرد مهم تأمین اجتماعی است، افزود: اقدامات خوبی در بخش توسعه خدمت در دولت مردمی سیزدهم صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اجرای ۲۰۰ پروژه درمانی و سلامت محور این سازمان در کشور بیان کرد: در سال جاری برای تکمیل این پروژه‌ها حدود ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

موسوی با اشاره به اجرای طرح ویژه «کرامت رضوی» در کشور اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ هزار نفر در قالب طرح «کرامت رضوی» به زیارت امام رضا علیه السلام مشرف شدند.

وی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب در حوزه سلامت و درمان افزود: تسهیل گری در حوزه درمان بیماری‌های خاص و صعب العلاج و کاهش هزینه‌های درمانی در این بخش مورد تاکید تأمین اجتماعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه